See you next week! - Capítol 17

Un dia més (i fins que l'anime acabi... o fins que jo mateixa digui PROU!), us porto la imatge de comiat d'aquest últim capítol setmanal... que, per cert, probablement no he vist ni veuré, com els deu anteriors. Molt em sembla que l'últim capítol de Kuroko que vaig veure va ser el 7è o el 6è... està clar que ni la veu del Junichi Suwabe ha pogut amb la meva tossuderia xD... en fi.

Capítol 17: Wakamatsu & Imayoshi & Sakurai (Acadèmia Tōō)



I si bé la imatge d'avui em torna a tocar la moral (per variar, l'heterosexualitat d'aquests nanos cada cop és més dubtosa sinó, a què venen aquestes cares?!), tampoc em puc queixar gaire, que aquest matí m'he endut una alegria! 

ADVERTÈNCIA: 
A PARTIR D'AQUÍ, HI HA UN SPOILER D'AQUELLS D'AGAFAR-SE FORT A LA CADIRA I NO DEIXAR-SE ANAR. VOSALTRES MATEIXOS
Com deia, una alegria... ens ha costat tres llibres, tres, però per fi ens hem desfet d'en Joff!!  Un malparit menys! Llàstima que, en contraposició, també s'hagin endut en Robb i el Vent Gris... però fins i tot això queda eclipsat per la patètica mort del patètic Rei, mwahahaha!! Ja es veu que en Martin no té en gaire estima els reis dels seus llibres... ara que, per un príncep que tenia molt bona pinta, va i ens el mata. Per què serà que en Rhaegar m'agrada cada cop mes? Al final resultarà que va ser tot cosa del seu pare, segur. Jo no el veig tant dolent... serà que duc sang Targaryen a les venes? Dracs i flames? Potser sí! Temps al temps, Tubercles, temps al temps.

FI DE L'SPOILER

I aquí ho deixo, PAM! Amb la tonteria aquesta de riure-me'n dels de Kuroko, publico un cop per setmana segur! M'agrada aquesta constància... Me'n torno a gravar LoveCom, que només em falten els 12 primers. Apa, maques i macos... adéu-siau!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


Sense dubte, el millor de tota la sèrie.

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda