Per qüestió de falta de temps, la publicació de GranOtaku quedarà en stand-by durant els mesos d'estiu. I per què? Doncs ja ho dic al principi!! Falta de temps! Penseu que aquests mesos me'ls he passat, principalment, al metro: tot el dia amunt i avall, amunt i avall, amunt i avall... cosa que m'ha deixat poc (per no dir gens) temps lliure per a seguir escrivint. 

I tot i que tinc capítols per a publicar fins al Juliol, després estaria amb el cul al descobert... i, si bé la imatge del meu cul a l'aire no és precisament agradable, la metàfora que implica aquesta expressió tampoc: passo d'estar-me un mes escrivint com una boja perquè surti una porqueria de capítol. No, no, o es fan bé les coses o no es fan. Punt.

Per tant, tot i que amb l'últim capítol us vaig deixar amb la mel als llavis, us haureu de fer fotre menjar les ungles i esperar. Només això, no patiu que no me n'he oblidat, no com de tantes altres coses que sí he oblidat, deliberadament o no, però oblidat, amb totes les lletres.

Apa doncs, no sigueu gaire dolents amb mi... que jo sé que SOU TOTS MOLT MACOS!! Adéu!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


またね!
... i jo me'n vaig directa a escriure...

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda