Kimi ni Todoke [君に届け]

Tubercletes i Tuberclets... que avui se m'acaba la bona vida! Siii!¡ Quin horror!! Demà torno al Botànic, de visita? No, a treballar. A taquilles! I em fa una poca gràcia. Sí, ja sé que hauria d'estar un xic més contenta, ja... per allò del sou i tal. Però tornar... i a taquilla! em fa una  mandraaaa... Tsk, quina merda. Eeeeen fi, que el tema de l'entrada no és aquest. Ejem, m'explico.

Abans d'ahir estava jo tan feliç navegant per la xarxa quan, hòstia! em topo amb un shojo que té pinta d'acaramelat a més no poder... i, com a persona curiosa que sóc, em dic "baixa't el primer capítol i punt", així que busco el primer capítol de la sèrie a la web del fansub on em trobo (Anime Rakuen) i el deixo en stand-by a l'ordinador (el mateix stand-by en el que s'ha quedat Baccano! però vaja...). Espera que esperaràs, ahir per la tarda i sense res a fer, decideixo veure el capítol. I què passa després?! Txàn txàn!¡ Varies coses...


 1. És divertit, per la protagonista, bàsicament. Per mi que té cert dèficit d'atenció per part d'algú... encara que no tinc clar qui exactament... però la noia s'ho val. És la innocència personificada... sí, també una mica aturadeta però un shojo ja sol incorporar aquest punt, per tant...

 2. Les dues amigues de la protagonista són un duet còmic meravellós... macarra i... gal? No molt, però una mica gal si que ho és... en fi, que la macarra m'ha triomfat molt XD

I és aquí quan la part impressionant del tema comença...

 3. L'amic del protagonista o, en aquest cas, l'amic d'infància de la macarra que segueix com un ombra al noi protagonista és (o a mi em recorda... i no sabeu fins a quin punt)... TXÀN TXÀN... EN ZORO FET SHOJO!¡ Fliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipa!¡ El primer cop que el vaig veure va ser un "WTF"... lol... no es que siguin clavats ni res, no, no i ara... algun cop heu pensat en com seria algun dels vostres personatges preferits si el fiquéssiu en un manga de gènere totalment oposat en el que actualment surt? No? de debò? Va, si, jo tampoc... però amb aquest anime ha estat com una revel·lació. Evidentment, ni caràcter semblant ni res... bé si, s'adorm a qualsevol lloc. I fa esport... mmmmh, matar gent amb una katana compta com a esport? ?__? pot ésser. Doncs ho dit, en Zoro fet shojo: Sanada Ryu (i a sobre Sanada XD... té una mica de cada, jejeje).

- Si, gràcies (i no em mireu així, que ja us he dit que NO s'assemblen en res, no físicament... es que, no sé!! veieu l'anime i llestos!¡).

 4. I AIXÒ ÉS EL MÉS FORT DE TOT!¡ L'he trobat!¡ El noi més genial i meravellós del món! un petit tros de cel aquí, a la terra! només que no té cicatriu i no s'estira... ... ... ... SIIIIIIIIIIIIIII!¡ Suposeu bé... EN LUFFY TAMBÉ TÉ EL SEU DOBLE SHOJO!¡ i, aquest cop, són clavadets, CLA-VA-DETS!¡

ÉS O NO ÉS EL NOSTRE ESTIMAT CAPITÀ FET SHOJO!¡?¿??¿ Poseu-li una cicatriu a la galta esquerra (la seva esquerra) I JA TENIM A EN LUFFY!¡

Què? encara teniu dubtes...?

Es veure un capítol de "Kimi ni Todoke" i veure a en Luffy per tot arreu!¡ XD.

Per ara, són dues temporades; la primera consta de 25 capítols i la podeu trobar aquí: http://www.mcanime.net/descarga_directa/anime/detalle/ddmurakuen_kimi_ni_todoke_2525hd_completa_350mb/43070 (encara que sigui des de mcanime, són capítols penjats pels mateixos membres de Rakuen, no és un fake ni res semlant). La segona temporada està en procés... per ara en són 13, i també la fan els de Rakuen (teniu l'enllaç a la seva pàgina a la vostra dreta, allí on hi diu "Manga i Anime a la web").

El manga consta de 13 volums i segueix en edició. No sé si hi ha previsió de que acabi o què, però si passa com amb KareKano, encara hi ha KNT per dies ^^.

De debò que us recomano l'anime, per molt shojo que sigui, és realment divertit. La protagonista és molt, mooooooooooolt rara però té un no-sé-què peculiar...

I res més, necessitava fer-vos arribar la notícia avui perquè... perquè... perquè m'he adonat que demà pel matí no podré, vés quina cosa!¡ XD. Doncs apa... si jo fos la Sawako (ah, si, Sawako, així es diu la protagonista, jejeje) no m'ho pensava gaire... ni deixava que em passessin al davant... ah no ,això si que no, però com no sóc ella dooooooooooooncs mala sort... I recordeu sempre, sempre, sempre que SOU TOTS MOLT MACOS!¡ Adéu!¡

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

De debó... és en Luffy, a mi que no em prenguin el pèl!¡Luffyyyyyyyyyyyy!¡

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda