GranOtaku 2011 - Especial d'Estiu 2020. Sí, un altre especial. Sóc la reina dels especials, BOOM!

 Fa calor. Fa molta calor. I editar les meves pròpies paranoies mentals en forma de fanfic incongruent mentre procuro no fondrem no és el millor escenari. Però us vaig prometre un especial de GranOtaku, i per Llucifer que el tindreu! En tres parts! Perquè m'emociono molt escrivint i desvariejo sovint i, al final, tinc un document amb més pàgines que no pas argument. Però no desisteixo, així que vosaltres tampoc - no desistiu, malparides! -.

En fi, un cop més m'enorgulleix presentar-vos el vostre serial preferit de tots els temps! Una saga èpica que toca tots els gèneres existents: humor, terror humorístic, amor humorístic, suspens humorístic, cyberpunk humorístic, ciència-ficció humorística, fantasia humorística, fins i tot drama humorístic! ÉS UNA DISBAUXA, YIIIIIIHA! I tot a cost zero - per a vosaltres, i a curt termini, encara no tenim dades fiables sobre els possibles danys a llarg termini... ara que, basant-me en la meva pròpia experiència, ja us dic que en seran molts i variats -. 

Acompanyeu als nostres intrèpids i desgraciats protagonistes en aquesta surrealista aventura cap a un món que no coneix límits. Cordeu-vos bé el cinturó i deixeu que la màgia us porti més enllà, cap a l'última barrera: la de la integritat mental.

Aquí la teniu: GranOtaku 2011 - Especial d'Estiu 2020: El Gran Joc - Part I. Sí, heu llegit bé. Part I, encara en queden dues més. Ho sé, ho sé: no us odio, de debò. Ho sembla però no.

Aviam si les riallades us fan passar una mica la calor. Ens veiem aviat! I recordeu sempre que SOU TOTES MOLT MAQUES! Però mai tan com l'Atobe i les seves natges d'alumini inoxidable.

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Senyora grega cagant-se, en més d'un sentit, en l'escultor grec que la va seguir fins el vàter. Ni cagar tranquil·les podem! 

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda