Curiositats de la vida... i la Nalataia que s'avorreix molt

Hai! Hai! Ja falta menys per a la publicació del vostre serial preferit... d'aquí uns dies, tindreu la continuació de GranOtaku2011 a la xarxa; no desespereu!

Però avui no estic aquí per això, no senyor! Ara mateix, a 25 minuts de plegar veles, m'ha entrat la curiositat de saber què passaria si teclejava "GranOtaku2011" al Gugel. Total, que ho he fet... i m'he trobat amb un bloc que res té a veure amb mi, res res. I he pensat "Bé, com que el meu super ventes és de distribució lliure, potser l'ha penjat al seu bloc també. Anem a fer-hi un cop d'ull" (mode "killing Tubercle" on). Però noooooooooooo! El que m'he trobat m'ha sorprès encara més (rodolíííííííí): resulta que l'administrador/administradora del bloc em té a la seva llista de "The Best Blogs"... a mi!!! Al meu bloc!! A tots vosaltres, Tubercles!!!! És molt fort... m'he emocionat i tot.

Peeeeeeeeer tant, ara toca fer una mica de publicitat. Ehem... pel cop d'ull que he fet, en aquest bloc hi ha traduccions d'OP i ED, de tot tipus. I ja està. No estic menyspreant la feina que comporta tot això, ni molt menys... però ja us he dit que el cop d'ull ha estat ràpid XD. Aquí us deixo la direcció:


I poca cosa més, que ja plego... wiiiiiiiiiiiiiiiiii!! Fins aviat... per cert, saps que su diria en Zoro si estigués aquí i no a la casa?... NO SOU GENS MACOS!!... però com que el què diu ell no li importa gairebé a ningú... SOU TOTS MOLT MACOS!!!! Adéu!!!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Si en Zoro formés part de Reborn!... potser seria així... un tutor malhumorat XD

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda