Agost, tot perfecte, tot genial...

...fins que PUM! obro Twitter pel matí i em trobo amb aquesta notícia que quasi em causa un cobriment:


Mateu-me ja o ho faran les edicions de Digimon pel fansub. I només se n'ha emès el 12% del total. Ens hi estarem més d'un any, amb el nou anime de Digimon: MÉS D'UN ANY, QUE SÓN 52 SETMANES! Feu els càlculs: 52 setmanes és el mateix que dir 52 episodis. I ENCARA EN FALTARAN 14! Un any i dues setmanes per polir-nos aquesta nova temporada - recordo a les Tubercles i als Tubercles desmemoriats que la primera sèrie de Digimon Adventure constava de 51 episodis, NO VA ARRIBAR A L'ANY PER UN EPISODI, UN! -. M'estan entrant tots els mals, US HO ADVERTEIXO. Ara, com a fan que sóc d'aquesta franquícia - si bé Digimon 03 i Tri podrien ser eliminades de la història de la televisió i no les trobaria a faltar - ESTIC SO EXCITED QUE EM PETA LA PATATA! 

I ja està: aquesta era l'entrada. Ara, The Umbrella Academy. Ciaosu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Estem tots els implicats amb hipertensió arterial. 12%... quin percentatge més miserable ;__;

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda