La tornada a l'escola comença a la ment

Yei! Només falten 5 dies pel nou despertar! I ja tinc alguns llibres de text a casa - sí, llibres de text, a la meva edat, serà com tornar a l'escola amb la diferència que, aquesta vegada, hi vaig perquè vull... i amb ganes! Quina meravella -. Mireu, mireu.


Li tinc unes ganes al llibre de Fisiopato que no us ho podeu ni arribar a imaginar. I espera que encara queda el tercer llibre en discòrdia, el de problemes de químic i farmacèutica... JA, JA, serà com tornar a les classes pràctiques de Bioquímica de la uni - encara recordo aquella asfixiant hora a la setmana que dedicàvem a fer problemes irresolubles en una microaula... quina tortura -. Encara em plantaré a l'escola per demanar ajut al Frauca xD

La idea d'aquesta entrada, però, no era presumir de llibres - que sol ser la temàtica general d'aquest bloc meu, cosa que, per cert, em recorda que el 8 de novembre surt la segona part de Els Guardians de la Ciutadella... aviam si millora una mica respecte el primer -, sinó d'il·lustracions. Meves? Què més voldria. No, no, són aquelles làmines que pinto - més malament que bé, però amb il·lusió! -. De les dues que he fet recentment, la del tigre em crida poderosament l'atenció i no descarto plastificar-la i penjar-la a l'habitació - que està molt desangelada -.


Encara queden un parell o tres de làmines que són semblants a la del tigre, fetes amb punts, cosa que facilita molt pintar-la. Cada vegada que acabo una altra làmina, la passejo per casa, aviam si la meva mare reacciona a alguna d'elles i em dóna el vist-i-plau per a penar-la. Pel moment, no he fet sort, però no em deixaré vèncer: un dia d'aquests, una de les meves làmines penjarà a les parets del menjador!

Apa, que avui encara em queda feina a fer. Si algú comença classes pròximament... ànims, que no esteu sols, jo m'uniré a vosaltres ben aviat! Si encara us queda - com sol passar amb els universitaris - damn you all! A banda d'això, porteu-vos bé, alimenteu-vos encara millor i recordeu sempre que SOU TOTS MOLT MACOS! Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Ai, mi madre!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda