IQ Test

Eeeeeeeeeeeei! Com anem, Tuberclets?! Cansats d'aquesta llarga setmana? Amb ressaca, ENCARA, per la ja-inexistent Setmana Santa? Eh que sí? Doncs jo també... i molt; però sempre hi ha lloc per a la relaxació i una bona tassa de te (encara que això últim és optatiu, claro está!). Total, que tinc el cervell fregit. I per si fos poc, vaig i em poso a buscar informació sobre el coeficient intel·lectual... per alegrar-me la tarda, és clar que si! xD

El cas és que, buscant-buscant, he topat amb un test orientatiu... ojo, ORIENTATIU (així, en majúscules) i m'he dit "why not?". Total, que m'hi he posat... però com que sóc de les que no llegeix les instruccions d'ús ni que la matin... m'he passat de temps i no l'he pogut acabar. Bé, qui diu "acabar" diu "repassar les 8 maleïdes preguntes que m'he deixat pel camí". I el resultat ha estat, si més no, curiós. M'explico... segons l'ORIENTATIU test, estic a deu punts de ser superdotada... 














... això no s'ho creu ningú, jo la primera! Jajajaja... suposadament, 120 punts són els que he tret, cosa que implica un nivell alt de IQ i, segons Wikipedia i l'article sobre superdotats, un nivell alt brillant... mi nivel intelectual es como los Crepusculinos: chispea al sol!! xD

En fi... la cosa és que tampoc he descobert res nou! Jo ja sabia que sóc un geni, és indubtable... ara, veure-ho per escrit és una altra cosa; en qüestió de segons he descobert dues coses summament interessants: 1) Internet menteix... i molt! i 2) el suavitzant que fem servir a casa fa molt bona olor. Interessant, eh? Em pregunto què pensarien els qui es dediquen a fer tests si llegissin aquest bloc sabent que, suposadament, el meu IQ és de 120... fliparien!! Jejejeje... quina gràcia.

Doncs, si com jo, voleu saber quin és el lloc que us correspon en aquesta vida (ZAS! en toda la boca), podeu passar-vos per la web del test i fer-lo... i després ja em direu!! http://www.psicoactiva.com/tests/testci.htm

Vagi bé... i molta sort!! Ja ne~~~~~~~~~~~~~~~e!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


Sí, jo també sóc d'aquestes... xD

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda