Nalataia in Horrorland: Setmana "ja he perdut el compte"

Doncs aquí estic, altra vegada, malgastant el meu sobrevalorat temps quan, de fet, hauria d'estar fent els treballs d'Histo i Cultius... però no problemo! passo olímpicament de fer res, estic massa cansada. Per sort, demà podré dormir un parell d'hores més del què sol ser habitual... i això m'omple de coratge per no enfonsar-me en la més profunda de les misèries.

I vosaltres direu "Va, va, segur que no n'hi ha per tant"... doncs no, segur que no però és que no veig el final d'aquest martiri... és un no-acabar mai: les setmanes se'm fan eternes, els dies són un continu "ara sí, ara també", les hores passen lentes i per moltes ganes que tingui d'escriure, de llegir, de, de... de perdre el temps miserablement sense fer res ajaguda al sofà; no puc... perquè NO tinc temps. A aquest ritme, acabaré trencant el teixit del continu espai-temps i l'Univers, vosaltres i jo ens n'anirem a la merda, tal qual... and I don't give a hoot!

Però s'ha acabat de parlar de misèries de la vida; que aquesta també té coses bones... ni que sigui de tant en tant i des de molt lluny. Va, que faré una llista (total, ja que estic teclejant... ¿qué más da?).

- Cosa bona número 1: No tinc Megaupload però el microTorrent funciona a les mil meravelles... ergo, puc veure Gintama, que sempre és una alegria afegida a la vida.

- Cosa bona número 2: Com que en eficiència no em guanya ningú, la meva parabòlica auditiva va que vola i m'assabento de tot, tot i tot... ergo, no m'avorreixo al laboratori. Pam!

- Cosa bona número 3: Tornant amb Gintama, Tougenkyo Alien és una de les cançons amb més ritme i més divertida que he escoltat ens els últims anys. Bien por mi.

- Cosa bona número 4: La Santa-Cruz té cops amagats, entre ells, els que li deixa anar a la pantalla de projecció de l'aula d'informàtica... però no era aquest al que volia fer referència.

- Cosa bona número 5: Si ja era macarra (?¿), ara encara ho sóc més; sempre, segons la opinió totalment imparcial i objectiva de me germana. Vamos, que les arracades de més que porto ja s'han cobrat la seva primera víctima... excelente...

- Cosa bona número 6:





- Cosa bona número 7: 



- Cosa bona número 8: Sí, sí, ja canvio de tema, ja... certa persona em deu cert favor que, quan tingui temps, em penso cobrar, amb totes les lletres... i no pot dir que no, perquè ho tinc per escrit i sense data de caducitat xD.

- Cosa bona número 9: 


... que sí, que sí, ja paro...

- Cosa bona número 10: En Zoro no farda per fardar; en Zoro es pot permetre el luxe de fer-ho... ergo, en Zoro mola.

- Cosa bona número 11: Ironies del destí, fins i tot l'Elisabeth li pot resultar sexy a algú... ejem.


I fins aquí les Coses Bones d'avui!! I sí, encara que vosaltres no li trobeu el sentit a tot això, jo sí que el veig.I en té molt, de debò.

Apa gent... a gaudir del dia, que li queden poques hores!! Ja ne~~~~~~~~~~~~~~e!


Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Tercera Llei de Newton: Acció/Reacció

Acció


Reacció




P.D: SOU TOTS MOLT MACOS!!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda