Katekyo Hitman Reborn!

Hola Tuberclets!¡ ^^. Bé, avui he passat la tarda de barbacue (sí, sí, la TARDA sencera... crec que hem començat a preparar les brases a les 14 del migdia i he acabat de dinar a les 17 de la tarda!¡... per no dir que hem allargat la trobada fins les 21 de la nit XD... és per això que escric a hores intempestives de la nit... ) i quan tornava amb el metro, anava pensant en Reborn! que ja us vaig dir que s'havia acabat... i bé, pensa que pensaràs, sense tenir res millor que fer ( a part de baixar Strong World amb subs en català.... SIIIIIIIIIIII!¡), m'he dit a mi mateixa "Nalataia, i si penges algunes imatges de Reborn!?¿" i m'he respost "Mmmh, vale!¡"... i, aleshores, he pensat "I si penges el calendari 2011 que JA tens?"¿ i la conclusió ha estat... どうぞ (si us plau)...








... mare meva... Xanxus!¡ qui pogués ser pistola!¡ Aaaaaaaaaaaaaaaai!¡... o tonyina!¡ XD. és una pena que hagin deixat la sèrie de la manera que ho han fet... vull dir, no es que estigui malament, no, no, com a mínim, no han tallat una saga i han acabat fatal... està bé, el que vull dir es que és una pena que, simplement, l'hagin tallat... ara venia una saga interessant, amb unes batalles que Oh my Godness!¡... però en fi, com algú molt savi va dir "Només hi ha tres animes eterns"... i així ho va deixar, però ja us els dic jo: Bleach, Naruto i One Piece, sense dubte!¡ En fi, va... que ja sé que en voleu més... aaaaaaaaainxs...








Va, Àngela, que jo sé que aquesta t'agradarà ^^ (sí, sí, la del Gokudera... encara que la del Genkishi segur que també... com a mínim, a mi si, sobretot COM li queden els pantalons XD).



Yamamoto-kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun!¡ Es que, fins i tot les cicatrius a la cara li queden bé!¡ Serà que s'ha posat de moda... ara, fins i tot en Zoro en duu (i esperem que només sigui això, UNA cicatriu... que en Zoro, només amb UN de sol, seria totalment inútil, a veure sinó com agafa tres katanes a l'hora?¿)


Ran, ran, ran... Byakuran!¡ XD... i això és tot Tuberclets... jaja. Ara, si fos una persona normal (que ho sóc), agafaria i aniria a dormir... però, sovint, tinc dèries estranyes i em dona per quedar-me per aquí donant voltes quan, de fet, m'estic morint de son... així que, a la que pugui, pillaré YouTube i apa! tira milles!¡ jejeje. Vosaltres no...a momir, que ja és  hora XD... Na nit Tuberclets!¡ Ja neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!¡

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!
















































I la millor (si més no, una d'elles) pel final... i dos pedres si està repetida d'una altra entrada: a mi m'agrada i prou... i no sabeu fins a quin punt, mwahahahaha (de fet, quan li vaig ensenyar a la Kireko i li vaig preguntar "Te gusta?¿", em va dir "Esa marca e.. ¿?"... no li vaig deixar acabar la pregunta, "Esta hecha a propósito" i em va dir "Ah, vale. Entonces si, me gusta XD"... quines coses té la Kireko).

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda