...You are not even worth my breath...

I de fet, no vaig desencaminada!!¡¡ Tubercles!!¡¡ Sabeu com em sento d'ignorada per vosaltres?¿!!¡¡ I res de "Doncs uneix-te a Facebook" perquè no!¡ La cosa seria la mateixa, NINGÚ faria cas del meu blog...total qui vol llegir sobre les paranoïes d'algú que està girant la cantonada?¿ Jo us ho diré: els "interessats" que vulguin saber alguna cosa de mi. Res de telèfon, res de parlar. Després no digueu que no us he avisat.

No se, potser si possés coses més interessants...coses que jo trobo absurdament ridícules...potser us agradaria més el blog, oh i tant!¡ ben original, i tant!!¡¡ perquè tenir idees pròpies, no val la pena, sempre puc penjar una notícia estúpida que trobi per Internet i fer el comentari graciós. Segur que us agrada més, no?¿

Us sembla més interessant això?¿


O potser això altre?¿
"En Suecia está a punto de inscribirse como religión oficial la llamada Iglesia de la virgen del Orgasmo, una secta que auna cristianismo y tantrismo en curiosas misas en las que no falta el sexo en grupo regado con zumo.
No, no es el argumento de una película de Pajares y Esteso, es una realidad y está siendo motivo de polémica por algunos sectores ortodoxos de la iglesia –en Suecia no hay mucho problema sobre esto, además así demuestran que por allá arriba son unos cachondos de cuidado- Estos son los hechos:
El orgasmo es mi pastor, nada me faltará; en la entrepierna de muchas me hará repostar…”. Más o menos así debe comenzar una de las varias plegarias que entona el sumo sacerdote de la Iglesia de la Virgen del Orgasmo, en Suecia, tras acostarse cada noche.
Y es que lejos de ser una broma, un tribunal sueco ha decretado que esta beata comunidad de ninfómanos tiene legítimo derecho a formar una congregación o comunidad religiosa al igual que los cristianos, que ni que decir tiene, se han sentido profundamente ofendidos tras la legalización de tan insólita religión.
Orgasmens Madonnas Kyrka (así se llama en sueco la iglesia), cuenta ya con aproximadamente trescientos miembros repartidos por la geografía de Suecia, Latinoamérica y como no, España.
Pese a que sus mandamientos, votos y demás requisitos de índole sexual no están del todo claros, el uruguayo y sumo sacerdote Carlos Bebeacua afirma que tomó la decisión de fundar su iglesia cuando en Sevilla, durante la Expo del 92, su cuadro “La Virgen del Orgasmo” suscitó entre los espectadores una gran polémica y controversia.
En lo que a la liturgia y práctica religiosa concierne, el bueno de Carlos sentencia que no son solamente una agrupación de guarros sin nada mejor que hacer, sino que además veneran al Orgasmo en su expresión más trascendental y simbólica, describiéndolo como el último paso de la lujuria que va más allá de la propia eyaculación y, cito textualmente, “el ¡wow! del momento”.
No desean que la gente piense que sus misas consisten en una serie de orgías sin sentido puesto que, de momento, no han realizado prácticas sexuales aunque según afirma el propio fundador, es algo que está por ver.
El lema más extendido de los devotos de la Virgen del Orgasmo reza que, “lo que hacen, saben que es justo y bueno” y aunque la totalidad de sus miembros en Suecia son mujeres y además sacerdotisas, el cabeza visible de la Iglesia defiende que no alberga intenciones malvadas o lascivas hacia nadie.
Así pues, que el Orgasmo esté con vosotros y recordad que, el que de religiones vive, follando muere." Font: http://www.aprendeseduccion.com/?p=208

Oh, i tant!!¡¡ mil cops millor!!¡¡ Són unes notícies bàsiques i essencials per viure!!¡¡ Perquè és totalment necessàri saber que un Mixet superdotat capaç de pagar la tarifa del bus, ha mort atropellat per un desalmat que no va mirar als dos costats abans de passar, oi?¿ i perquè és mooolt important saber que un grup de ninfòmanes i ninfòmas han fundat una esglèsia on, el més important, és obrir-se a més no poder i aguantar que et vinguin embestides pes tots els costats i de tots els colors i tamanys, no?¿ Si, estic d'acord amb vosaltres, TOTALMENT indispensable per viure. Total, que l'últim opening de One Piece sigui una merda, no ven, no importa, perquè no és ESSENCIAL per viure. No, no ho és....però per vosaltres!!¡¡ Però ei!¡ tranquil·litat, que el meu blog no el faig per passar una bona estona escribint i deixant-me anar, que va!!¡¡ el meu blog existeix NOMÉS per vosaltres, és un blog a la carta.
Doncs molt bé, que la cosa segueixi així...i el pròxim cop que actualitzi serà quan plogui al Sàhara. Vagi bé. Aps, per cert...SOU TOTS MOLT CABRONS!!¡¡

Ja ns llegirem. O no.

P.D: El títol d'entrada...us el dedico, com tot el que escric aquí. Tot per vosaltres Tubercles...però res per mi. Gràcies.





















































Espero que us agradi el panorama.

Comentaris

  1. mi m'agrada tot el que escrius Natalieta, tot i que a vegades no ho entengui;Prefereixo qur siguis 100% Natàlia, pa lo bueo y pa lo malo ; per cert, tú, demà quan em vens a visitar???????????????????????????????

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda