...Vanilla...

Uolaaaas!!¡¡ Avui estic super-happy...i no se exactament xq, xo buenu jejeje^^. Akest matí, mb la Txell, hem estat usant d gratis la Wi-Fi d la UAB (q, per altre cantó....ja era hora, quatre anys d carrera i ns dona per usar-la ara XD...iwal q ens va passar mb l bar d ciències; n quatre anys hi haviem nat una o dues vegades, xo aket primer semestre....gairebé ens el vam passar allí!!!¡¡¡ claaaaaro, com q l diyuns només tenim una hora d classe...dons q fas dsprs?¿ na al bar evidentemnt....si s q el bar te molts usos...claro, veus el hippies, els fuemetes, ls tarats, ls reivindicatius, els antisistema manifestant-se mb megafons i pancartetes, els paletes q arreglen ls lavabos, els profes mb l café, nosaltres parlant d Crepúsculo...si, si, hi pots fer un munt d coses)...i, flipa!!¡¡ no hem usat pas un ordinador, NO!!¡¡ sinó l mòvil frusti d la Txell: l mvl dl powerpoint!!¡¡ jojojo.....estavm flipant, ns haurieu d'haver vist Tubercles, semblavem dues nenes amb un juguet nou (vale, si, SOM dues nenes i el mvl és un JUGUET nou)...llàstima q no hi era la Laura ^^U...nkara hagués estat més divertit, segur XD. Dons l cas s q ns hem posat a buscar ls imatges noves d Hiiro no Kakera....xo no es veïen gaire grans, clar, q esperàveu, estem (estic) parlant d'un mvl!!¡¡¡ i dsprs hem volgut buscar videos xl youtube....xo alguna cosa falla xq l mvl no els reproduiex...segur q te trucu la cosa xo claro, sns l llibre d'instruccions o un tutorial prop, dons poka cosa pots fer jejejeje!!¡¡...problemes d la informàtica....xo axò no és l més important q voliad ir, NO!!¡¡.....tatatatachaaaaaaaaaaaaaaan!!¡¡ m'he buscat a mi (bueno, la Txell m'ha buscat...i no a mi, sinó a tots nosaltres!!¡¡....SEPS, l'heu encertat Tubercles, he vist l blog dsd l mvl d la Txell.......snif snif q maco!!¡¡ ha estat n akell moment quan he sapigut q la tecnologia m'ha superat...ha estat molt impactant O_O d debó)...i m'he trobat, AQUÍ mateix!!¡¡....només q tan sols he pogut veure l títol...xq la pàgina no es carregava ni a hosties, normal, mb tanta cosa inútil x akí penjada, jejeje.

Dons si,a vui ha estat un dia d'akells felicos, no només xl mvl, sinó tmb x altres coses, com x exemple l'abscència d l'Hervás!!¡¡ axó ha estat apoteosic: no fer Histo, no haver d passar ls apunts a net x un dia, és el súmum!!¡¡ i tmb la trobada mística q hem tingut la Txell i jo mb l jamelgo dl ferrocarril (XDD.....feia temps q volia fer servir la parauleta, jeje), veureu, resulta q hi ha un home q baixa a St.Joan i està....fua, com està Txell¿? mare meva....este hombre es todo un dios!!¡¡ jojojojo.....dons si, la Txell (mentre flipavem mb l mvl) m'ha dit:
- Saps q Nalataia?¿ Aket matí al ferrocarril hi havia un home q...- Txell
- No serà un q ha baixat a St.Joan?¿ - Nalataia
- Si...- Txell
- Així com...- Nalataia
- Ros!!¡¡- Txell & Nalataia - Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!¡¡
...akí comencen l comments q no puc dir xq són part d la nostra llibertat com a dones d dir l mateix q diuen ells xo al revés....i mb més classe XD...
Les dues hem tingut així com un moment d'inspiració reveladora quan hem vist q parlavem dl mateix home....jejeje, si fins i tot li hem posat nom (clar, com q no sabem com sa diu......d'alguna manera l'hem d'anomenar, no?¿, no serà sempre allò d l "jamelgo" dl ferrocata!!¡¡...¬¬ qin mal gust Tubercles, com podeu pensar axò d dues noies decents com nosaltres, tan fantàstikes i meravelloses, jojojo)...bueno, dons q l'hem autodenominat Carlisle...xq, x ser sincera, s'assembla més a la idea q tenim totes d'en Carlisle q no pas l primo q fa l seu paper a Crepuscúl ( XD )...jejejeje. Xo no només aixó, sinó q encara s'hi ha d sumar una més, ejem....quan ens hem trobat mb la Laura i ns ha explicat la seva estoooooooo, incidència?¿ a ls pràktikes d genètica humana, he tingut una revelació: la Txell va tenir l seu petó indirecte, la Laura la seva "incidència" mb l d gen.humana (n direm incidència xq paraules majors poden fer q el Giorgio em talli l cap....jejejeje, nkara q primer li hauria d tallar a ell ^^U...xo sobretot, no penseu malament, eh!!¡¡ q la Laura és moooooooooooooooolt fidel, si senyor!!¡¡ Ò_Ó)....i la següent sóc jo...oh i tant!!¡¡ la seqüència és molt fàcil d seguir, és a dir, la Txell va ser un "casi", la Laura un "ha estado muy cerca" ...per mi serà un "y vivieron felices y comieron perdices", és evident no?¿ (vaya, el raonament té la seva lògica...ara, d'aquí a q passi ¬¬...n fin, la never ending història d la meva vida ^^U) ...pues eso, q en breve me espera un jamelgo d esos q te qitan l hipo, l sueño, el hambre, la ropa....ai, jeje, crec q axò no ho habia d dir aquí, jajajajajajaja...pues eso

Per cert Txell i Laura, ja tinc les pelis d digimon: la primera, la segona i la quarta (la d El Retorno XD) mb na mika d sort, aket finde ho tindré tot grabat, jojojojo...ja sabeu, quan vulgueu fem una viciada d'akelles q fan història....com la q vaig intentar fer un cop mb la Kumba, la Kireko i la Nyma i El Señor de los Anillos...va ser una inutilitat total, al final em vaig qedar jo sola veïent-la....i per fer-ho sola, a casa la Clara i en castellà...ho faig a casa, sola i en anglès...x tant, me'n vaig na a dormir. Dons si. Apa pues....akí dexo avui ls coses...jijijijiji, ja sabeu q SOU TOTS MOLT MACOOOOOOOOOS!!¡¡ ~~chuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu~~ x tothom!!¡¡ Dw!!¡¡

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


Cuando uno tiene planta (y no, no me refiero al rubio)...tiene planta.

Comentaris

  1. quiero tener un camióoooooooon pero me dan un trombóooooon y no se tocaaaaarrrr yeahhh Tai rulezzzzzzz

    per cert estic completament d'acord amb el titol del post.. vanilla ai deu meu si em vé al cap la canço del Gackt amb el del Ferrocarril...vainilla le daría yo! o el a mi! fua XD millor men vaig a dormir que es la 1 de la matinada i dema m'he d llevar, que tenim prèctiquesssss (ya m'ha baixat la líbido ¬¬) buaaaaaacks quin horrorrr odio la profeeee

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda