Eeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh, Xibecaaaaaaaaaaa!!¡¡

Muaaaaaaaajajajajajajajajajajaja!!¡¡ Q com va a tothom¿? Esteu bé Tuberclets¿? Alguna picada d medusa¿? Algun amor d'estiu¿? Quelcom¿?........joooooooooooooooooo, m'aburruuuuuuuuuuuuu........

Ahir vaig estar a Tarragona i vaig acabar cremada fins la punta dl nas, i no pas d ls escales, com la mama, sinó d'un tal Sol....no sé, nkara no l conec i ja penso q és na mika fill d prostituteta....es q em va dexar efta un cromo.....x axò l títol d l'entrada: resulta q estava mb l papa i la mama al Mercadona i, com q akesta nit soparé amanida i l'haig d fer jo, he nat a buscar l q feia falta (ja sabeu: cervellets confitats d moskit, vísceres de cuca americana q són més grans q ls d cuca normal, potetes d vídua negra, salsa d sang d pollastre, vómits d xai i...q més¿?, ah sí.....olives, q no faltin ls olives.)....total, q el papa m'ha volgut seguir sigilosament (ja, ja, ja, ja....sigilosament, xò si se'l veu a tres kilómetres...mb l CAP q té, i les ORELLES q hi ha enganxades i ls seves feixugues pases i.....vale, vale, prou,) i com q m'ha perdut d vista (inconvenients d ser un tap) ha cridat: XIBECAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, cosa q crec q és xl color marronós d la meva pell dsprs d passar x vermell tomàqet i, mooooooooooooolt abans, blanc com la llet. Evidentment, i per excusar-se, el meu senyor pare ha dit q ha cridat "Floreta"....JAJAJAJAJAJA, a qi vol enganyar¿? a mi no, per descomptat; al Mercadona no hi havia cap flor!!¡¡ I, q jo sàpiga, no en tink pas la pinta....vale q alguns cops...me muevo gracilmente, cual florecilla al son dl viento.....xò no era l cas ni de lluny, com a molt tremolant (causa/conseqüència) d l'aire congelat dl supermarket. Caramba.


Dons demà marxo a l'Alt Empordà.....tremola Tramuntana, la Mare Tubercle va cap allà (¬¬ com cada any....cosa q és ben normal, per tant, dubto q lña tramuntana es posi a tremolar....probablement serè jo qi acabi com la gelatina quan a la Sra. dls vents li dona per bufar d nit......sobretot si tenim en compte q estik en un cuart pis...amb doble balconada....xq havien d viure tant amunt ls meus avis, eh, xq¿?¿?¿?¿?¿!!¡¡). Mb una mika d sort, agafaré color a ls cames xq, mentre ls braços són dignes d'un anunci d broncejador, ls meves cames reflecteixen el sol d tant blanques com estan......tant i tant blanques com un llençol net (mira, x axò tink ls braços negres....xq la llum q ls cames reflecteixen em van a parar als braços o, en el seu defecte, a la cara, cosa q em fa semblar na gamba.....^^U). No seran molts dies Tuberclets, la setmana q ve, a finals d la mateixa, ja serè akí i, si aconsegueixo recordar q haig d descriure ls meves vacances.......dons potser sabeu q m'ha passat....o no. En tot cas i si llegeixes això Kumba (i si he pensat en explicar-te ls meves vacances a tu...), smpre pots dexar un comment,q no costa tant.....i més si tens tmps lliure, no¿?.


Per l'agost només em qedarà matricuñar-me....digo, matricular-me (s q l'avi Tubercle esta x akí, com un moscardón i ja no sé ni q escric) x axò Txell, seria convenient q parléssim d ls assignatures optatives q volguem fer, així seran d matriculació segura.....aahh!!¡¡ tmb ens hem d posar d'acord mb la Laura.....Sí senyora!!¡¡ el Trio Mabudachi torna d nou, amb més força q mai, amb més ganes d tocar ls ous als d pràctikes q mai!!¡¡ GO MABUDACHI!!¡¡


Wenu Tubercles.....tha-tha-tha-that's all, Folks!!¡¡ Espero q l qeda d'estiu us vagi d perles. Aneu mb compte mb ls medusetes, poseu-vos mooooooooooolt morenos, menjeu mooooooooooooolts gelats, passeu-ho genial i...............ns veïem la setmana q ve!!¡¡ Recordeu q: SOU TOTS MOLT MACOS!!¡¡. Dw!!¡¡


Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!
...res millor x fer passar el fred....eh, espera!!¡¡ q fa calor!!¡¡...jejeje...

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda