...lentament tot torna al seu llok..

Sembla q per fi he recuperat a algú q feïa tmps donava x perdut...ahir vaig estar parlant mb ell i em va fer molta ilu ^^ jiji.
La veritat.....més q enfadada estava una mika desilusionada......al cap i a la fi, ell va ser el primer amik q vaig fer al arribar a una escola nova on tot em feïa molta por......i d'aixó ja en fa 10 anys, no podia (ni volia) estar enfadada mb ell indefinidament, fet i fet, tots ens equivoquem......la gràcia està en saber rectificar i, ell, ho ha fet.....de la mateixa manera, jo tmb ho faré xq reconec q em vaig deixar porta x la ràbia...........
Tmb li vull demanar perdó a algú a qui vaig fer plorar sns motiu x culpa d'un rampell d'aquells q tink tant sovint......^^U
Espero q tots dos pogueu perdonar q aquesta bala perduda amb la mala llet molt pujada d to......
A ls altres dues d qui ni tan sols he fet menció.........................................no us preocupeu, tot arribarà --> q no ha d xq ser dolent, eh!!?¿ <--
En tot cas, gràcies a tots 4 x aguantar-me tants anys..........i los q quedan jajajajajajajjajajajaja.


Molts petons......i, ja ns llegirem!!!!!!!!!!!!!! Ciao

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda