Ciència a destemps. Dia XI: Rectificació, mecàgon Llucifer

En posts anteriors...

- No, Nalataia, no publiquis aquestes coses, QUE MAI SE SAP!

- Calla, veu interior, QUE NINGÚ T'HA PREGUNTAT RES!

- Però és el meu deure controla--

- PATATA BULLIDA! SI NO T'AGRADA LA VIDA QUE T'HA TOCAT SUPORTAR, CARDA EL CAMP!

...i així va ser: la veueta interior de la Nalataia, la qui posava límits ferms a les seves accions i mantenia a ratlla els tsunamis de verí corrosiu que corren lliurament per l'interior de la seva protegida, va marxar tal i com va viure; en silenci. I la veueta interior substituta, la qui ara ocupa aquest lloc tan terrible i carregat de perills, ha estat incapaç DE CONTENIR TOTA LA MERDA DE LA NALATAIA! VEUETA INTERIOR ORIGINAL, TORNAAAAA!

... eco, eco, eco...

"Per sort, la campanya d'enguany la passaré a l'altra banda del taulell i, per acabar d'arrodonir-ho, serà l'última d'#AltresInc PERQUÈ PLEGUEN VELES! SE'LS HA TRAVESSAT EL SARS-COV2 DE TAL MANERA QUE TORNEN A CASA PER NADAL, COM EL CONY DE TORRÓ! FOTEU-VOS, COLLA DE DESAPRENSIUS! APA, I ARA A PLORAR I A EIXUGAR-SE LES LLÀGRIMES AMB LA MERDA DE DRAP DE CUINA QUE VAU TENIR LA POCA VERGONYA D'ENTREGAR A LES TREBALLADORES I TREBALLADORS COM A LOT DE NADAL! RONYOSOS! RANCIS! ROINS! TENIU ALLÒ QUE US MEREIXEU."

... eco, eco, eco...

Em sento estafada, enganyada i vilipendiada! JO PENSAVA QUE #AltresInc HAVIA FET FALLIDA I MARXAVA D'AQUEST RACÓ DEL MÓN, PERÒ AQUEST COI DE SANGONERES S'HAN NEGAT A DEIXAR ANAR LA SEVA VÍCTIMA I ENCARA SEGUIRAN UN ANY MÉS AQUÍ. BURRARRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM! I, per tant, ara haig de rectificar i desdir-me de tot allò que vaig escriure fa 7 unitats de dies: UNA SETMANA M'HA DURAT L'ALEGRIA, UNA! A la meva esquirol preferida li va faltar temps per xerrar-m'ho tot. Càsum l'os pedrer, quina desgràcia, quina ignomínia, quin frau! M'ha dolgut això, el cop ha estat punyent, directe al cor. Però la BONA NOTÍCIA, perquè sí, n'hi ha una, és que ara PUC FER-ME UN CALENDARI DE MORT ANUNCIADA I TATXAR ELS DIES QUE PASSEN PER SABER QUANTS EN QUEDEN PEL DIA DEL JUDICI FINAL! PUC FER UN COMPTE ENRERE, i això em fa immensament feliç.

No us encanten, les meves rectificacions? A mi sí, BUAHAHAHAHAHAHAHAHA! Fins aviat! I recordeu que SOU TOTES MOLT MAQUES. I de manera molt i molt especial totes aquelles personetes que han viscut subjugades a #AltresInc: VOSALTRES NO SOU MAQUES, SOU EL SEGÜENT NIVELL! Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Una botifarra de pagès així de grossa.

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda