Ciència a destemps. Dia VIII: De professió, criatura abismal

Per fi, la setmana que més temia, s'ha acabat, ha abaixat el teló I JO TORNO A TENIR TEMPS. Que què en faré, d'aquest temps? Doncs el que faig sempre, malgastar-lo miserablement; PERÒ AIXÒ JA ÉS UNA ALTRA HISTÒRIA. A més, aquesta setmana entrant el malgastaré com mai, i encara me'n sobrarà i tot perquè, SPOILER, SERÉ DE VACANCES i estic *EMOCIONADA*.  Però aquests merescuts dies de descans - sí, me'ls mereixo, que LA ciència no es fa sola... i amb la meva ajuda tampoc gaire, però farem veure que sí i tot arreglat - no són l´únic motiu que fa bategar el meu cor entusiasmat. La llista és llarga, així que estigueu atents a la pantalla:

1) M'he comprat la figura commemorativa del 25è aniversari de Yu Yu Hakusho d'en Kurama que emula la portada del capítol especial "Two Shots" i que explica com i per què es van conèixer en Hiei i el meu pèl-roig? M'he comprat la figura commemorativa del 25è aniversari de Yu Yu Hakusho d'en Kurama que emula la portada del capítol especial "Two Shots" i que explica com i per què es van conèixer en Hiei i el meu pèl-roig. I tan bon punt organitzi com Llucifer mana la prestatgeria on tinc les figures, EM COMPRO LA D'EN HIEI.

2) M'he comprat, TAMBÉ, la figura en pre-venta d'en Chuuya Nakahara de Bungou Stray Dogs perquè ALGUN LÍMIT M'HAVIA DE FIXAR A MI MATEIXA I NO PODIA COMPRAR TOTES LES QUE VEIA QUE M'AGRADAVEN? M'he comprat, TAMBÉ, la figura en pre-venta d'en Chuuya Nakahara de Bungou Stray Dogs perquè ALGUN LÍMIT M'HAVIA DE FIXAR A MI MATEIXA I NO PODIA COMPRAR TOTES LES QUE VEIA QUE M'AGRADAVEN. Ha estat una decisió madura i encertada per part meva. Síp.

3) He afegit a la Llista de desitjos de la botiga online de figures una esplèndida figura d'en Wargreymon que costa un ull de la cara només, NOMÉS, pel plaer de tenir-la allà i poder contemplar-la sempre més? He afegit a la Llista de desitjos de la botiga online de figures una esplèndida figura d'en Wargreymon que costa un ull de la cara només, NOMÉS, pel plaer de tenir-la allà i poder contemplar-la sempre més. Digueu-me esbojarrada, però m'agrada viure al límit.

4) Les companyes i companys de LlunaPlena han estrenat Made in Abyss subtitulat en català i *doki doki* EM MORO DE GANES DE VEURE-LA? Les companyes i companys de LlunaPlena han estrenat Made in Abyss subtitulat en català i *doki doki* EM MORO DE GANES DE VEURE-LA.

5) Aquests dies se celebra la Setmana del llibre en català i tinc MOLTES UNITATS D'INTENCIÓ de celebrar un Sant Jordi tardorenc? Aquests dies se celebra la Setmana del llibre en català i tinc MOLTES UNITATS D'INTENCIÓ de celebrar un Sant Jordi tardorenc. I tinc una llista, UNA LLISTA.

6) Vaig assistir a un sopar-espectacle amb unes companyes i companys de feina on hi van sonar cançons d'anime de la meva infància i, A MÉS, les Younenki van oferir un mini concert? Vaig assistir a un sopar-espectacle amb unes companyes i companys de feina on hi van sonar cançons d'anime de la meva infància i, A MÉS, les Younenki van oferir un mini concert. Sí, sí, això ja és part del passat recent, però la gallina de pell continua al seu lloc, inalterable.

7) És veritat que el dia 23 treballaré per la nit i, estranyament, això em provoca unes ganes gens normals i raonables que ARRIBI EL COI DE DIA D'UNA VEGADA PERQUÈ EN TINC MOLTES GANES? És veritat que el dia 23 treballaré per la nit i, estranyament, això em provoca unes ganes gens normals i raonables que ARRIBI EL COI DE DIA D'UNA VEGADA PERQUÈ EN TINC MOLTES GANES. És curiós, molt curiós, que em vingui tant de gust treballar des de les 22 h del dijous a les 8 h del divendres. Encara no sé ben bé com encaixar aquesta inusual sensació.

8) Continuo esperant que arribi el còmic de Nada del Otro Mundo i em ve molt de gust llegir-lo TOT I PODER FER-HO GRAUÏTAMENT A LA WEB DE FANDOGAMIA I ESTALVIAR-ME LES PELES QUE M'HE GASTAT? Continuo esperant que arribi el còmic de Nada del Otro Mundo i em ve molt de gust llegir-lo TOT I PODER FER-HO GRAUÏTAMENT A LA WEB DE FANDOGAMIA I ESTALVIAR-ME LES PELES QUE M'HE GASTAT. Sí, la vida de la fan és dura.

9) En Jesulink ha obert una campanya de mecenatge a Verkami per finançar un artbook de 5Elementos i m'ha costat els dos minuts que trigo en encendre l'ordinador i els quatre que em costa omplir les dades necessàries a la web per aportar-hi la meva part? En Jesulink ha obert una campanya de mecenatge a Verkami per finançar un artbook de 5Elementos i m'ha costat els dos minuts que trigo en encendre l'ordinador i els quatre que em costa omplir les dades necessàries a la web per aportar-hi la meva part. Serà un trimestre final intens, entre llibres i còmics.

I segurament em deixo alguna cosa, com sempre em passa. Egal, així tindré un altre motiu pe-AAAAAAAAH, ÉS CLAR QUE ME'N DEIXO UNA: LA MÉS VERY IMPORTANT PROCLAMA. I el premi gros és per:

10) M'avanço tant al meu moment que el #ProjecteHB és tan real com la Nocilla de dos colors? M'avanço tant al meu moment que el #ProjecteHB és tan real com la Nocilla de dos colors. I m'apassiona tant poder dur-lo a terme QUE EL MEU AUTOCONTROL JA HA PATIT DIVERSOS INFARTS. No sé si suportarà tanta excitació...

Vaja, al final us he posat al dia d'una manera força concisa. Penso. La part important, però, és que he sobreviscut la setmana tràgica sense saltar d'un cinquè pis o deixar-me caure dins d'un pou, cosa que hagués estat una tragèdia perquè, grossa com sóc, l'hagués taponat i MIRA TU QUINA GRÀCIA, AIXÒ DE FER EL RIDÍCUL DAVANT DELS BOMBERS. No, tot controlat - el contrapunt és que ara m'he aficionat a El Búnquer i quan camino pel carrer la gent em mira amb el dubte dibuixat al rostre pensant que dec estar tocada del bolet perquè em peto de riure sola -. Per cert, i si m'accepteu el consell, escolteu els capítols de El Búnquer des d'alguna plataforma de podcast - Spotify, iVoox, Google Podcasts, etc -, perquè des de la web de Catalunya Ràdio us empassareu més anuncis que programa.

I s'ha acabat el bròquil! Em desconnecto de blogger i migro a Twitter, que les Cròniques Dominicals Digitals no s'escriuen soles. Que tingueu una molt bona setmana i ens llegim aviat. Feu bondat, apagueu el ventilador, que ja no us cal, i recordeu sempre que SOU TOTES MOLT MAQUES! Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Fantasia #DRAMADENAMORADA

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda