GranOtaku 2011 - Especial d'Estiu 2020. Efectivament, l'especial té una segona part. I sabeu què més? Que en queda una tercera

Ja us vaig advertir que hi havia una segona part. De fet, vaig deixar força clar que n'hi hauria tres, així que no feu aquesta cara de sorpresa perquè no se l'empassa ningú. No us dediqueu al món de l'actuació, perquè us morireu de gana. Mira, com els actors de doblatge de Memòries d'Idhún, QUE NO EN TENEN NI IDEA! L'única excepció - i que a mi, personalment, tampoc m'agrada, però això ja té més a veure amb el fàstic que li tinc com actriu i no com a veu - és la Michelle Jenner, que també fa d'Hermione i la clava. A banda d'ella, la resta són uns paquets importants - per molt que el senyoret Cuevas digui que ell té molta experiència doblant EL SEU PROPI PERSONATGE al castellà cosa que, òbviament, ÉS COMPARABLE EN TOTS ELS ASPECTES, on vas a parar -.

No em rebaixaré a enllaçar o incloure el tràiler sencer al meu bloc perquè ja prou merda hi aboco jo mateixa, no em ve de gust abocar-hi la dels altres, però deixaré aquest vídeo molt curtet d'un nano que estudia doblatge professional i que, en menys de quaranta segons, posa el dit a la nafra de tal manera que fins i tot em fa mal a mi, que entenc tant de doblatge com de física de partícules: PRRRRRRRRRRT!

Este es un mensaje para @NetflixES #MemoriasdeIdhun pic.twitter.com/S18C8Rz9Bn

Ni la Laura Gallego hi està conforme. En fi, totes les fans i els fans emocionades i emocionats amb la sèrie d'Idhún, i ens volen encolomar aquest fiasco. Bé, per sort, s'estrenarà en diverses llengües, així que només em caldrà canviar a l'anglès o a l'alemany - total, no em cal seguir el fil PERQUÈ JA SÉ DE QUÈ TRACTA, VAJA SI M'HO SÉ... DE MEMÒRIA! -, així que podré practicar un xic - si Dark no hagués acabat, no tindria aquest problema... -.

Total, que jo estava parlant del meu serial setmanal i m'he embolicat amb coses que no toquen. Segona part de GranOtaku 2011 - Especial d'Estiu 2020 - Part II.

Per cert, algun dia, totes aquestes porqueries que escric i que no es descarrega ni l'apuntador, valdran el seu pes en or i ja no les trobareu en oferta PERQUÈ LES HAURÉ ELIMINADES TOTES, TOTES! Així que aprofiteu que encara circulen lliurement... O US EN PENEDIREU, CAGAMANDURRIES!

Va, bon vent - si és que en algun punt del país en fa... segurament a l'Empordà, allà sempre hi carda vent - i barca nova! Ens llegim el cap de setmana vinent. Procureu no passar gaire calor i, si és inevit--SEMPRE ÉS EVITABLE! Cuideu-vos molt i recordeu sempre que SOU TOTES MOLT MAQUES! Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Cerca... cerca d'un país sense extradició pels encarregats d'assignar
a dit el doblatge, perquè com els enxampin els fans, se'n fan un abric,
amb la seva pell.

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda