Quarentena de confinament

Ueee, què, com porteu això de no poder sortir de casa? Jo de putíssima mare, ja quasi no tinc espasmes cada vegada que surten imatges de la ciutat a la televisió! I quan entra el sol per la finestra no me n'amago espantada perquè sé què és! Ara, quan truca al timbre la cartera... ai, aquí encara tremolo. Quan torni a la pre-normalitat actual, hauré de revisar els protocols d'interacció humans.

Aviam, avui és Sant Jordi, el Dia del Llibre i també el moment de l'any que més roses es vénen a les terres de parla catalana. Però nosaltres seguim tancats a casa, així que ni una cosa, ni l'altra - amb sort els qui vagin a comprar el pa es podran endur també un pa de Sant Jordi que, dissortadament, jo no podré menjar i mira que m'agrada ;__; -. Així i tot, no cal desanimar-se, que d'alternatives n'hi ha ha cabassos: podeu comprar e-books, podeu llegir còmics on-line, podeu enviar roses virtuals per WhatsApp, podeu participar en el projecte Llibreries Obertes, podeu comprar els llibres avui i anar-los a buscar més endavant - jo us recomano que us els mireu a Libelista o Lektu - o també podeu arraulir-vos en un racó de casa, fetes un mar de llàgrimes i tristor perquè avui no podreu repartir cops de colze pel carrer i acariciar nous de trinca. Totes aquestes opcions són tan vàlides, i no excloents entre elles, com qualsevol altra - i ara ve el "però" -, però jo us porto una setena opció! Sí, sí, com ho llegiu: una setena opció que no està renyida amb cap de les anteriors! I què pot ser aquesta meravella que us proposa la Mare? Doncs... una lectura de confinament! I quina lectura? GranOtaku, òbviament! M'he passat les últimes dues setmanes escrivint una nova història, completament original, sobre els vostres nois preferits i,casualitats de la vida, l'he acabada a temps per publicar-la per Sant Jordi!

Ja el podeu trobar al Mediafire penjat! A què espereu? Va, que el dia només té 24 hores!


El trobareu amb el nom de "GranOtaku 2011 - Las Fantabulosas Aventura de Ouji. Especial Confinament". Que us aprofiti!

Ens llegim aviat i recordeu sempre, sempre, sempre que, fins i tot confinades... SOU TOTES MOLT MAQUES! Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda