La Gran Galeta

Odio poques coses d'aquest confinament, la veritat. Això d'estar-me a casa, aïllada del món, de la vida social - que mai n'he tingut gaire i sempre l'he evitada, cosa que converteix aquest virus amb el qui convivim en un dels meus favorits perquè m'obliga, M'OBLIGA, a anul·lar qualsevol pretensió de socialització que pogués tenir i m'encanta -, tenir temps sobrassada per fer el que em roti i, en general, gaudir d'un descans que ja feia temps que necessitava és, com a molt, lleugerament carregós els diumenges. Però, PERÒ, un ocellet m'ha dit que no hi haurà Sant Jordi enguany, NO HI HAURÀ SANT JORDI! Gent, això és molt greu, ÉS MOLT GREU! Una Catalunya sense Sant Jordi és com... COM UN CONY DE CATALUNYA SENSE SANT JORDI, PERQUÈ AQUEST DIA ÉS MOLT GRAN, MOLT GRAN I ENS L'HAN PRES! 

Només tolero grans multituds tres cops l'any: pel Saló del Manga, per Sant Jordi i pel Dia de la Dona Treballadora. I M'HAN PRES SANT JORDI! SANT JORDI HAS BEEN ABDUCTED! Les roses me la bufen - de fet, us la canvio totes les futures roses de la meva vida per un llibre ja mateix i sé, SÉ, que no me'n penediré mai - però els llibres... ELS LLIBRES SÓN SAGRATS! Com em dic Nalataia Tubercle que aquest any tindré el meu Sant Jordi, ENCARA QUE M'HAGI DE MUNTAR LA PARADA A CASA!

Estic infinitament trista, de debò. Potser no ho notareu perquè les meves paraules - i un ús exagerat de les majúscules - expressen més enuig que tristor. Però és així, it is a fact, A FACT! I algú pagarà per aquesta ofensa. A Llucifer m'encomano: juro, JURO, que només compraré els llibres d'aquest Sant Jordi a les llibreries petites de barri; Amazon, FNAC i La Casa del Libro se'n poden anar a prendre pel cul! Aquesta tarda mateix faré un llistat del llocs que vull visitar i, un cop passat aquest confinament traïdor i vil, LA NALATAIA TINDRÀ EL SEU SANT JORDI! BUAHAHAHAHA! I si algun dels llibres es venja d'aquest coronavirus desgraciat i no hi és, EL TROBARÉ! També us dic ara que, vist el poc temps que tindré un cop tot torni a la normalitat, potser em toca celebrar Sant Jordi al Juliol T_T.

Dit això, us deixo la meva llista de llibres per aquest any:




Ben completa, la llista, no hi pot faltar de res.

I així, entre juraments i fites històriques, ha caigut un matí més. Dues setmanes de confinament complet quasi finalitzades i una tercera de regal només en sessió de matins: quan torni a les pràctiques, no sabré ni com arribar al departament. 

Apa, només us volia fer una mica d'enveja. Feu bondat, osmosi amb Netflix i recordeu sempre que SOU TOTES MOLT MAQUES! Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


Més d'una tele - i cervell - acabarà així quan passi
tot això. I sinó, ja m'ho direu. Sóc una gurú.

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda