Dies d'institu XVI: Síndrome pre Sant Valentí

Segona PCR que faig sola i crec, recalco crec - les apostes estan 1000 a 1 -, que l'he cagada. Òbviament. Què seria de mi, i d'aquest bloc, si no l'espifiés cada mig minut? Doncs igual que el riu: una mierda. És clar que no hi ha res com cardar el manco - heu vist quina expressió més maca m'ha sortit? Cardar el manco... em sembla que la patentaré - per aprendre dels errors: ara ja sé que, una vegada usat un reactiu, l'haig de deixar com més lluny del meu camp visual, millor. Així m'estalvio dubtes i segones opinions. La part positiva? Si surt malament, sabré el motiu, però si surt bé, podré confirmar inequívocament que el meu cervell pensa que som divendres - i encara falta - i no s'ha adonat, el molt il·lús, que va tan desencaminat com un talp buscant patates a la platja. Poor thing, Aviam què passa - per cert, i canviant radicalment de tema, molt em sembla que demà anirà a EIE i projecte sa mare la coixa, així de clar i català, perquè el què faig allà, ho puc fer des de casa, en pijama, amb música i un colacao al costat -.

-----------------------------

Recordeu això que deia de cardar el manco unes línies més amunt? No la patent, colla d'avars, sinó que, segurament, l'havia cagada? Doncs mira, ni per a tu ni per a mi: resulta que sí però no. Es veu que de reactiu no me n'he deixat. Visca! Però, de mostra?


Sí, sóc així de tremenda. Jo, patint perquè pensava que m'havia descuidat el reactiu però, de fet, allò que m'havia oblidat d'incloure era la mostra! Ahà, enxampada de manual! No us enganyeu: ha quedat una PCR preciosíssima, amb unes bandes en agarosa molt ben definides... menys per un diminut i crucial detall: FALTAVA UN CARRIL! Buahahahahaha, és o no és marca de la casa? No n'hi ha dues com jo - afortunadament -, no n'hi ha! Ara falta saber com ha sortit la segona PCR que he fet, una de debò, res d'amplificacions de marcador, no. Una PCR amb totes les lletres. Espera, que no sabeu què és la PCR?! Com pot ser això?! Teniu cquatre minuts?


I dos minuts i mig?


Bé, ara que ja sabeu què és una PCR i podeu seguir el meu fil argumental com experts en el tema, deia que he fet una segona PCR. Una que espero que surti bé o ja puc plegar veles. Perquè, segons les meves primeres impressions seguint el mètode científic - JA! -, la cosa pinta tirant a regular. No sé, m'han dit que prop de casa meva hi ha una escola de circ molt bona... potser m'hi passaré.

-----------------------------

HA SORTIT BÉ! ESTÀ VIVA! No, espera, que m'equivoco de relat. Deia que ha sortit bé la PCR, ha amplificat i jo estic tan contenta que em vull tirar per la finestra al crit de "Can I hear a "wahoo"?!". Després d'això, ja em puc retirar de la vida.

Apa, porteu-vos bé, feu bondat i recordeu sempre que SOU TOTES MOLT MAQUES!! Adéu!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Allmight approves

 ~ Madurat a foc lent el dijous, dia 13 de febrer del 2020 ~

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda