Dies d'institut. Dia I: On fire

Bé, parlar de dia 1 potser és exagerat perquè, a la pràctica, encara no he començat - tot i que divendres passat vaig passar-me dues hores a l'institut, coneixent les instal·lacions, memoritzant el camí i el recorregut cap a les classes, i rebent advertències sobre la possible hostilitat dels adolescents, a qui anomenaré esitos des d'ara, que fan classes allà; literalment, ens van dir que si ens provocaven, actuéssim com els adults que som i suéssim de la seva immadura i granulada cara -.

El resultat segueix sent el mateix: demà classes pel matí i treball per la tarda. Ja tinc la meva reserva d'electrococo - que diu me germana - a l'armari, ben conservat i a punt per a infusionar. I divendres passaré per l'herbolari, aviam si tenen gelea i, així, puc fer complet el meu dopatge sa i natural.

De tota manera - i perquè sóc així d'especial i rara -, avui he començat a subratllar i resumir els primers temes dels llibres que tinc disponibles a casa. Què punyetes, feina feta no té destorb! I donades les limitacions temporals del meu futur immediat, com més feina avançada faci, menys atacs d'angoixa patiré. I perquè veieu que no és cap fanfarronada...


Mira que en feia, d'anys, que no passava a net apunts o resumia unitats. Però en tinc moltes ganes, de debò. El divendres, durant l'entrevista personal amb el tutor, una de les coses que li vaig deixar molt clara és que estava molt emocionada i molt il·lusionada. També que la citogenètica i jo som ànimes bessones - li vaig deixar caure, així, dissimuladament -.

Aviam com estan els ànims a finals d'aquesta setmana. Doncs bé, ara ja sabeu què faig. I vosaltres? Algú s'anima a explicar res? Els comentaris estan oberts a tothom, no us n'oblideu! Apa, que acabeu de passar un bon diumenge i comenceu amb forces la setmana entrant. Fins a la pròxima i recordeu sempre que SOU TOTS MOLT MACOS!! Adéu!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Moodle o la intranet de la UAB? Aquesta és la qüestió! xD

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda