Receptes de les meves II - Random style -

Després d'un parell de dies força grisos, i encara amb aquesta sensació d'incredulitat i negació rotunda que m'acompanya, ahir vaig tenir la oportunitat d'esbargir-me un xic, de recolzar-me silenciosament en els meus amics, sense necessitat de dir o fer res més enllà de ser amb ells, i passar tota una nit fora de mi mateixa - zero pensaments, zero angoixes, zero silencis reflexius, res de res -.

Estàvem d'aniversari i, com sol passar en situacions com aquestes, vaig fer un pastís. Dos, de fet. El primer em va quedar una mica "meh" i el vaig deixar a casa - que aquí qualsevol cosa ena serveix - i en vaig fer un segon, molt més tolerable i que, pels comentaris in situ, va ser un èxit rotund. I me n'alegro; m'agrada que a la gent li agradi allò que cuino. M'agrada fer feliç, ni que sigui per uns instants, els meus amics amb una cosa tan simple com és un pastís. O unes magdalenes. O el que sigui. A mi també m'agrada quan els meus amics em fan contenta amb foteses que, per alguns, són absurdes però que, per a mi, són un món sencer. I quan perds un d'aquests móns, el teu univers es fa una mica més petit.

Bé, si voleu provar a fer-la vosaltres, ja teniu la recepta penjada al media. Us presento la meva Quiche de préssec i galetes!


Aviam, no és res de l'altre món però fresqueta entra molt bé. És molt simple de fer, així que ja sabeu com sorprendre els amics i la família aquest estiu!

Res més per part meva. Ens veiem aviat i recordeu que SOU TOTS MOLT MACOS! Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!



Gràcies

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda