Receptes de les meves

Ei, ei, ei! Dos entrades en un dia! Això només passa per Nadal!

I què em porta de nou aquí? Doncs mira, ja fa temps que penso que estaria bé incloure alguna altra cosa al bloc, així que donant-hi voltes, he pensat que us podria deixar per aquí les receptes que uso pels pastissos i totes les altres coses que cuino. De fet, ja feia anys que em rondava pel cap però sempre em fa massa mandra. Finalment, avui ha estat el dia. Teniu un nou banner a la pestanya de "Descàrregues i on-line". Penjaré les receptes en .pdf al mediafire.

Bé, bon profit. Suposo.


M'encanten les ovelletes. I la del bigoti és una cucada. Crec que m'ho paso millor fent els banners que publicant entrades al bloc hehehe. Ja que hi sóc, us recordo que teniu dues carpetes més - amb els seus banners corresponents - d'on podeu descarregar-vos les coses que escric...

I per a inaugurar el banner, hi trobareu les receptes pels bagels, el naan i la buttercream d'Oreo. Hi aniré pujant més coses, així que atents!


Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


Idees, idees

P.D: Aquesta és l'entada 600!! Encara no m'ho crec.

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda