Na na na na na na na na na-dal!

Després de quasi un mes sense aparèixer per aquí - què hi farem, sóc una dona ocupada -, em presento davant vostre per recordar-vos que, si no us n'havíeu adonat, ja és Nadal! I per Nadal sempre passa de tot, encara que la millor part són els dies previs. 

Els dies previs són un caos. Bé, la gent és un caos. Ja m' enteneu: jo seria incapaç de comprar els regals una setmana abans de Nadal - per no dir un dia abans - i, en canvi, puc testimoniar que centenars de persones ho fan, tant alegrement i angoixantment com poden. Ah, la màgia de les festes... de les festes i dels eixos comercials, de les grans empreses de màrqueting que ens condueixen a tots com rucs per on volen, de l'Ajuntament i els llums de Nadal. És tot com una gran caca pintada de rosa i coberta de purpurina. I si, a més, canta Jingle Bells, millor. Però a mi m'agrada. M'agrada el fred que fa, m'agrada veure la gent amunt i avall carregats com ases, m'agraden els llums i els colors. Tubercles, la Mare s'estima el Nadal.

I ja que me l'estimo tant...


... us desitjo unes molt felices, divertides, farcides de menjar i ben amanides de postres festes!

En un parell de dies, les fotos dels regals i del pastís - sí, sí, el d'aniversari! Aquest any serà èpic! -. Fins aleshores, espero que passeu unes pròximes hores molt interessants i no us ennuegueu amb els torrons - jo aquest any n'he comprat dos de boníssims, i caríssims, i no els compartiré amb ningú!, mwahahaha! -. Quan passin les festes, podré rodolar muntanya avall de tant rodanxona com acabaré xD.

En fi, Tubercles, passeu-ho molt bé. I recordeu sempre que SOU TOTS MOLT MACOS!! Adéu!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Yepa! Yepa!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda