El petit dinosaure

Habemus Stegosaurus! Ja ha nascut, per fi ha sortit de l'ou, tot i que li va costar una mica. De fet, em vaig sentir molt com el Dr. Grant quan ajuda al velociraptor a sortir de l'ou: jo també vaig haver d'enretirar la closca perquè no hi havia manera que ell sol se'n sortís xD. S'ha passat dos dies de més en aigua, a veure si així creixia un xic més... i ho ha fet, però la diferència tampoc mata.




Ara només li falta nom i lloc a la meva habitació. Oh, i esperar que no es deshidrati i quedi fet una pansa. Per cert, és més bufó al natural, tot i que de cara fot força por. I és tou, potser no com una esponja però si com una gelatina molt dura. I llefiscós. De fet, quan vaig llençar l'aigua on el tenia mentre era a l'ou, es va formar una escuma comparable a la que fan els cigrons o les llenties cuits i envasats. Molt estrany.

Tubercletes i Tuberclets, avui estic molt desmotivada, tantíssim que, quan he anat a votar, m'he estat cinc minuts bons mirant-me les paperetes. Si per mi hagués estat, hauria girat cua i hauria tornat a casa, però vull fer fora el senyor de la barba, que ja em té fins al cap damunt. Ell i tota la seva troupé. Així que, finalment i molt desganada, he votat. Sospirant i arrossegant els peus fins a la mesa, però ho he fet. I és que a política d'aquest país desmotiva molt, com a mínim, fins ara, al cap i a la fi, era un fracàs rere l'altre. Esperem que la cosa canviï, ni que sigui una micona i, d'una vegada per totes, aquest país de pandereta entri de ple en l'autèntica democràcia, que ja seria hora.

Per part meva, res més, que de l'única cosa que tinc ganes és de fer un forat i amagar-m'hi dins fins que la primavera em desperti. O la meva mare enceti el torró de Suchard que tenim a l'armari, el que passés abans.

Apa, que ja tenim el Nadal aquí! Porteu-vos bé i recordeu que SOU TOTS MOLT MACOS!! Adéu!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Maleïda i sexy oreneta...

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda