All my loving, nai no nai no naaa

No em jutgeu, jo no ho faria, però hi ha forces superiors a mi (sí, sé que sona impossible, sé que és inimaginable que hi hagi algú més capaç que jo, però l'univers és màgic). Així que no us deixeu enganyar pel títol del post; com dirien els moderns d'avui en dia, "Es postureo, o sea.". I, per una vegada, els dono la raó.

La raó a mitges, si més no, perquè sí que hi ha cert amor en tot això: amor als llibres. A finals de setembre, i desesperada per la incapacitat d'encarregar un llibre que, aparentment i segons totes les llibreries, no existia, vaig recórrer a Amazon en un últim intent d'autoconservació. Sabia que, si no era capaç de trobar el que volia, passaria el Nadal en alguna institució psiquiàtrica sense visites autoritzades i, sincerament, la reclusió involuntària no està feta per a mi. El cas és que, en qüestió de minuts i amb una carència total i absoluta d'humilitat, vaig trobar i encarregar el llibre; llibre que, per cert, ja tinc en català però que volia tenir en anglès. Plurilingüisme, en diuen. Com que sóc catalana de la planta dels peus fins a la punta dels cabells, em vaig negar a pagar més perquè l'entrega fos més ràpida, total dues setmanes més o menys tampoc marquen la diferència quan saps segur que allò que més anheles està de camí. El contrapunt és que tampoc tenia manera de rastrejar eficientment la localització del meu preuat paquet. Visc al límit, ja ho sabeu.

Segons les prediccions d'Amazon, el llibre s'estaria un mes d'excursió, així que vaig encreuar els dits, esperant que cap deïtat venjativa decidís fotre-me-la per l'esquena, ni que el karma es poses a jugar als daus còsmics. 

Sóc una persona afortunada, què hi farem. Dijous al mati, me germana em va enviar aquesta foto:


El llibre, sorprenentment si tenim en compte el país des d'on escric, havia arribat abans d'hora! Un parell de setmanes abans, de fet. Oh, que emocionat va ser agafar-lo, encara embolicat, i sentir-ne el pes. I treure'l de la caixa i veure'l, tocar-lo en directe, encara més. Estic gaudint cada pàgina, cada expressió, cada paraula que no entenc però sé què vol dir perquè ja m'he llegit el llibre en català tres vegades, cada estona a soles amb ell... no us ho podeu ni imaginar. Sóc feliç.


Potser el llibre és un xic més petit del que m'esperava, en comparació amb els altres dos que formen part de la trilogia, però tant és, ja el tinc a casa, en bones mans i això és més poderós que cap altra cosa. 

Ara tinc una wishlist a Amazon i és probable que aquest Nadal arribin de cop tants llibres que, a diferència d'altres anys, sí pugui arribar a St. Jordi sense necessitat de repetir llibres o agafar els de la meva mare. We shall see. Sigui com sigui, in Amazon we trust.
Quan acabi amb aquest, li torna a tocar al tercer. Per tercera vegada aquest any. Ja us he dit que no em jutgéssiu, que jo no ho faria. Ja.

La felicitat m'envolta. Porteu-vos bé i no deixeu de llegir mai o anireu directes a l'infern, un ple de elements sense la E.S.O i engalanats amb cadenes d'or falses! Ah, i recordeu que SOU TOTS MOLT MACOS! I que els tòpics són això, tòpics! Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Nar-SAR-s'wauk Gallowglass style-like xD

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda