Gogatsu wa kimi no uso: Mentides al Maig

Heu de reconèixer que he estat ràpida amb el títol, eh? Eh? Eh? Altra cosa és que els qui llegiu aquesta entrada entengueu la ironia del moment. Si més no, la primera part. La segona és una mica més subtil, i em recorda dolorosament al silenci de tres part d'en Kvothe. Així que l'hauré d'explicar.

Any 2014, si fa o no fa, per aquesta època. La gran notícia de l'any irromp amb força i contundència als cors de tota una generació (i legió) de fans qui, com Camarón, s'esquincen la camisa: torna Digimon. La xarxa s'omple de dibuixos, històries paral·leles, especulacions... tot és possible. Els qui no estan emocionats i comptant els dies, estan en estat de xoc, incapaços d'estar atents a res més. Nova sèrie d'animació anunciada per a la primavera del 2015. Tot un any engolint la informació en comptagotes que ens arribava del Japó com si d'ella en depengués la nostra vida. Tot un any explicant a qualsevol disposat a escoltar-nos que Digimon tornaria a desfilar per les nostres pantalles ben aviat. Hem estat pacients, hem estat tolerants i ara, l'aventura... ES QUEDA EN STAND-BY!!


Mig any més! Ens tocarà esperar mig any més per poder gaudir de Digimon una altra vegada. No hi ha dret! I, a més, no serà pas un anime nou, no, sinó 6 OAD! Ens han pres el número però bé. Estic molt emprenyada: entre l'espera de més i el format, la meva il·lusió s'ha esmicolat en mil bocins. Si ja pintava dur l'any, ara una pedra més. Qui els ha parit...

Enteneu ara el perquè del títol de l'entrada? És de ser mala gent. Fins novembre no veurem la primera de les sis "pel·lícules" de Digimon i, òbviament, les cinc següents no aniran seguides, sinó que ens tocarà esperar mesos. Què vol dir això? Que allargaran l'agonia fins a 2017 com a mínim! Colla de monstres.

Doncs apa, una dia més que no parlo sobre coses agradables. Què té el món en contra meva?! Jo venia motivada per parlar-vos de les galetes i el pastís que vaig fer l'altre dia... però després de llegir això de Digimon, m'he indignat tant que ja no em ve de gust escriure més. Me'n vaig al racó a plorar, com quan va acabar Shigatsu wa kimi no uso, a veure si em passa. Apa, que SOU TOTS MOLT MACOS. Adéu.

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda