Estiu, Saló del Manga i Kofi 1 x 05: oferta per liquidació.

Dues setmanes sense passar per aquí deixen empremta, una en forma de moreno als peus. Però s'acaba la bona vida o, com a mínim, la vida d'estiu, que no és necessàriament més bona que la d'hivern però alguna excusa havia de dir...

Igualment, haig de reconèixer que l'agost i, per extensió, l'estiu, ha acabat bé, tal i com va començar, de fet: llegint. I és que després de dos anys d'espera, per fi he pogut llegir-me l'última entrega de la trilogia de "All Souls". I m'ha encantat. Curt però intens... i mira que m'ho vaig prendre amb calma, em vaig dir a mi mateixa "sense presses, llegeix a poc a poc, que et quedi ben gravat" però quan un llibre enganxa, no hi ha manera d'anar lent. Dos dies em va durar el llibre; pauses per a dinar, sopar i assimilar la lectura incloses. Trobaré a faltar als Bishop-Clermont.

Però el llibre no ha estat l'única alegria d'aquest mes. A mitjans d'agost em vaig subscriure a la revista de paleontologia "Pangea" i espero amb candeletes que arribi a casa el primer número de quatre que ja he pagat. De fet, m'estic plantejant l'autoregal d'una làmina personalitzada del meu animal extint preferit. Potser pel meu aniversari...

Evidentment, Pangea no és l'única cosa que espero amb candeletes! Com cada any, torna el Saló del Manga i sembla que aquesta vegada s'han posat les piles i la cosa no acabarà tan malament com anys anteriors. Ara s'ha de comprar l'entrada anticipada des de la web de Ficomic... cosa que no deixa de ser una gamberrada perquè cobren comissió però, com a mínim, t'assegures que hi seràs el dia que tu vols. I això vol dir que ja podeu entrar a votar als futurs participants del Concurs de Karaoke, els que representaran a Espanya allà al País del Sol Naixent. Per descomptat, jo ja tinc candidata...


Si seguiu les instruccions per a votar, podreu veure la resta de participants. I podreu votar, que és la part important. Aquest any, enlloc d'inscriure's a la web de Misión Tokyo, es pot fer via Feisbú, cosa que, aparentment, facilita i agilitza el procés (encara està per veure...).

També us volia deixar per aquí l'últim capítol de Kofi que, recordem, és un dels projectes més recents de Jesulink. Cosa que també em recorda que, en un mes, tornarà 5Elementos. Totes les notícies bones van de la mà.


En dues setmanes, començarem a posar-nos les piles: curs nou, rutina habitual. Per una banda, molt poques ganes de fer alemany. Per l'altra, encara menys raons per anar a treballar. Tot m'avorreix soberanament... però si no em vull sentir una Ni-ni (que ni ho sóc ni tinc intenció de ser-ho), toca posar els ovaris sobre la taula i plantar cara. També és època de reprendre vells projectes inacabats (que sí, que GranOtaku és un d'ells). Aquesta tardor serà ben completa. Sí.

Apa doncs, que tant escriure m'ha deixat baldat l'esperit aventurer. No oblideu que encara fa calor, així que feu un cop d'ull al cel abans de sortir de casa, a veure si entre tots li fem entendre a la Mare Naturalesa que ja és hora de deixar entrar la rasca! I la pluja, que passejar per Barcelona a l'agost és com caminar vorejant un camp de bombes fètides: fa pudor!

Porteu-vos bé i recordeu que... SOU TOTS MOLT MACOS!! Adéu!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Waiting for a cloudy sky~~~~

Comentaris

  1. Gràcies Natàlia!!!!!

    Txell

    ResponElimina
  2. Ja veus; per a què vull un bloc si no puc publicar el que a mi em sembli quan em vagi bé? Tens sort de ser BFF de l'administradora del bloc xD

    ResponElimina
  3. Maca, si vas al Saló bé podriem quedar, no??? La de ganes que tinc de coneixer-te! :D Hi vaig cada any (aquest any divendres, dissabte i diumenge. I ja tinc les entrades des de fa molts dies XD) Poques ganes de fer alemany??? Ja som dues... XD Però bé, s'ha de fer. El que sí tinc moltes ganes és de començar Psicologia el 17 de setembre!!! ;3 Tens sort de treballar, jo porto 4 anys sense poder fer-ho i no tinc diners per a res... -.-

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs ho podem parlar, sí. Ja t'enviaré un mail i ens hi posem ;)

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda