Kofi 1 x 02 - Misión o Minijuego

Coses de la vida: entro a Internet per mirar el mail i buscar informació pels treballs que encara haig d'acabar... i em trobo amb un nou capítol de Kofi! 


I ara se m'espatlla el ratolí... ¡vaya mierda! Tinc la negra amb els productes tecnològics: el mòbil, el ratolí, el portàtil... espero que el dia de l'exposició del TFM no falli l'ordinador o  ho passaré molt i molt malament. De fet, ja ho passo malament pensant en aquell dia; si les coses es torcen, em tiro per un penya-segat. Jo i el jurat, així no em poden suspendre, mwahahahahaha!! Oh, i parlant de suspensos i notes; dimarts passat em van donar la d'Alemany. I sí, efectivament, el curs que ve serà 3A. Aquest estiu em tocarà repassar molt i molt si no vull quedar-me en blanc quan em preguntin pel meu nom xD.

Apa doncs, a fer feina, que no em sobren pas hores. Feu bondat amb els petards aquesta nit i recordeu sempre que SOU TOTS MOLT MACOS!! Adéu!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Sommer ist hier und Levipinguin auch.

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda