El dia que la Nalataia va decidir fer d'stalker online.

Si bé el títol de l'entrada pot donar lloc a confusions, no sóc de les que, saltironejant alegrement, persegueix als altres en un intent no gaire ben aconseguit d'assetjament no desitjat. Les meves ànsies de sexual harassment es limiten a individus que no es poden queixar. Així és més fàcil, sense denúncies ni ordres d'allunyament. De fet, si algun tribunal amb mancança de neurones emetés una d'aquestes estranyes ordres que ningú compleix però que les altes esferes es capfiquen en aplicar (una bona castració com les d'abans i tres o quatre descàrregues elèctriques preventives al dia seria molt més efectiu... i lucratiu, que collons!) contra mi, el meu portàtil i jo tindríem un problema. I dels grossos. Afortunadament, els personatges de ficció són immunes al sistema judicial. 











Actualment, les millors tires còmiques que es poden trobar, són les de Shingeki no Kyojin. Només t'has de passejar pels tumbelerre dels milions i milions d'éssers estranys i únics que maquinen aquestes coses i PAM! Tant de bo em sobrés temps. I ganes. I capacitat motriu i cerebral per fer tires còmiques... seria tot un show: la meva ment està molt tocada des del dia que, per primera vegada, vaig deixar-hi entrar les meravelles que la xarxa ens ofereix. Però m'haig de conformar amb GranOtaku i el word xD.

N'hi ha més, d'escenes quotidianes d'aquestes, al meu cofre del tresor. Cada dia en trobo de noves i em sorprenc de la inventiva de la gent. El fenomen fan és tot un món, fantàstic i extravagant. Però, ei! no fa falta remenar per la xarxa per calmar l'ansietat que produeix tenir aquests pastissets davant dels nassos i no poder tocar-los. Coneixeu la funció "Recortes" del Windows 7? La versió millorada del "Ctrl+s" que tots hem fet servir al Home Media Player? Èquili qua! Sí, els senyors i senyores de Microsoft han sabut llegir entre línies (i als fòrums i fòrums on la gent es cagava en ells mil cops per no tenir una eina de sèrie així al Windows) i ens han donat la clau al Paradís! Ens han obert les portes al Cel! VISCA ELS SCREENSHOTS!





Gràcies, Microsoft! (ironia? on?)

Doncs això, que m'estic descarrgenat Reborn! al complet per poder fer-li un book al bombonet glaçat que és en Hibari Kyoya. I, amb aquest, ja en seran dos, però el d'en Kurama haurà de ser amb la càmera digital. I llum natural. I prats verds... espera, on collons trobaré un prat verd, vivint a Barcelona?! Qualsevol s'endu en Kura al Jardí Botànic... vés a saber si el Follet no me'l prendria (brrrrrr, ni de conya). Nota mental. comprar Vodka.

Apa, que tinc feina a fer (?¿). Ens llegim algun dia d'aquests, que cada cop, seran menys (gràcies, màster, de debò, GRÀ-CIES). Just sayin'. I no oblideu mai, mai, mai que... SOU TOTS MOLT MACOS! Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


Gran ED. I gran, la quantitat d'spoilers i teories diverses
que se'n poden treure. Algú ha dit Claymore?? Noo...

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda