I tornem amb les captures gays: Free!

Bé, si en el seu moment vaig decidir que les captures finals dels capítols de Kuroko no Basket eren dignes de ser mencionades, les de Free! tampoc es queden curtes (com és allò? "La intención es lo que cuenta"?). Que a mi, personalment, me la porta bastant fluixa tot plegat, però si tenim en compte que són anime enfocats a satisfer les fantasies femenines, que algú m'expliqui per què s'apropen més al yaoi, si us plau. No hi tinc res en contra, paraula... però estaria bé que cuidessin una mica més de nosaltres, el públic femení. Ja que els anime d'harem i noies amb pits que desafien la Llei de la Gravetat ensenyen allò que tots els homes volen veure, que els costa fer captures finals amb més múscul i menys contacte físic entre nois? No crec que sigui tan complicat... només els han de separar una mica! Mig metre d'aire entremig i ja no seria gaaaaaaaay. 

A mi, que el fanservice impliqui pectorals fregant-se... no em mola. I ja que parlem de nois que fan natació, que surtin mullats!! JO-DER! O prenent-se un cafè. O estirats al llit llegint. Mentre hi hagi carn pel mig, who cares?! Això és fanservice i no les captures de Free! i Kuroko...










Què? Veieu on vull anar a parar? Que sí, que alguns fanarts entre nois són molt sexys (sobretot els d'en Levi i l'Eren @o@) però tampoc fa falta que el yaoi envaeixi el món! Heu vist la imatge d'en Sinbad, de Magi? No necessita res més!! Però les fans veuen yaoi on no n'hi ha... en fi.

Aquestes són les captures dels quatre primers capítols de Free! A mesura que avanci l'anime (que no la trama xD), aniré penjant les següents. Que vagi bé la tarda. Jo me'n torno a escriure GranOtaku, que la inspiració m'ha arribat quan dormia i haig d'aprofitar les poques coses que recordo xD. Porteu-vos bé i recordeu sempre que... SOU TOTS MOLT MACOS!! Adéu!

Free! Capítol 1: D'acord, són petits i adorables. Però la cara d'en Haruka
despunta maneres.
Free! Capítol 2: Aquí ja no són taaaan menuts. La cosa canvia. En Rin posa
cara de verge angelical (mentira, totes sabem que és el seme!!) i en Haruka
... ell segueix posant la mateixa cara de "Oh, lo que me dejaria hacer."

Free! Capítol 3: Aparentment, una imatge ben innocent. Aparentment. Tot
es complica quan en Rei es mostra receptiu als afalacs d'en Nagisa. I ja
sabem què col dir això...
Free! Capítol 4: Crec que aquesta és la única que no té malícia. Dos amics
jugant a la play i els germans petits d'un d'ells molestant una mica, com
fan tots els germans petits del món. Tot i així, en Makoto i en Haruka són
més del que semblen; només s'ha d'estar atent a les mirades de pestanyes
caigudes que en Makoto fa cada cop que el seu amic se'l mira. He dit.

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Veieu?! No fa falta omplir webs i webs amb yaoi.

Comentaris

  1. Gay, yaoi, maromos desnudos haciendo el subnormal....todo viene a ser lo mismo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Claaaaaaaaaaro... pero si no ahorramos el aceite en cantidades industriales, pues mejor xD

      Elimina
    2. Ehmmm... que? no deja, no quiero saber a que viene eso; prefiero no saberlo xD

      Elimina
    3. Y para cuando nueva entrada en tu Zeosfera, eh? Que al verano le queda ya poco y no tengo mucho que hacer xD

      Elimina
    4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
    5. La nueva entrada ya esta publicada.

      Elimina
  2. nenaaaa!!! sento no haver donat senyals de vida però no em vaig enrecordar de dir-te que m'he mudat de Blogger a Tumblr perquè em sembla més dinàmic. de fet, estic en procés de trasllat de totes les entrades que tenia a Blogger al nou blog però ja aniré fent. faré per esciure bastant en anglès ja que així ens entenem tots i al mateix temps no perdo pistonada amb l'idioma, així que mato dos ocells d'un tret!!! ;P

    això no vol dir que deixi d'escriure en castellà o en català ja que alguna entradeta caurà (la ressenya de Sakura ja està publicada i és en català).

    obviament em pots comentar per allà també, tinc habilitats els comentaris a través del Disqus (Tumblr no té sistema de comentaris propi com el Blogger així que ho has de fer així) i si t'avorreixes sempre pots preguntar-me qualsevol xorrada on diu "ask me anything!" al menú principal!!! XD m'encanta que em facin preguntes i mai ningú m'en fa cap... u.u si no estàs registrada allà no passa res, pots comentar com "anònim". això sí, posa'm el teu nom per saber que ets tu, please!!! espero que m'atabalis a preguntes!!! ;3

    doncs això, que ja pots treure de la teva llista de blogs el meu blog vell i canviar-lo per el de Tumblr (també té RSS). encara li he d'acabar de pulir alguna coseta i acabar de publicar totes les entrades del vell però a poc a poc aniré fent, ja veuràs.

    espero que t'agradi i que no t'espanti la meva obsessió amb el senyor Robert Downey Jr., ja veus que Iron Man va ser tot un descobriment per a mi. dóno gràcies per agradar-me des de petita els herois de Marvel i mirar casi totes les seves pelis. gràcies a això vaig descobrir a aquest tros d'home (que casi podria ser el meu pare, però tant me fa)!!! *////* això sí, la meva peli preferida en que surt ell és Kiss Kiss, Bang Bang. meravellosa, te la recomano, riuràs molt!!! ;3

    saps que Iron Man 3 la vaig veure fins a tres cops al cine??? en ma vida havia fet res semblant!!! vaig sortir del cine plorant de l'emoció i tot, uf!!! això és seriós!!! >3<

    en fi, aquí et deixo el meu nou blog, espero que t'agradi!!! ;3 http://kagome-nekochan.tumblr.com/ un petó i bon estiu, preciosa!!! ^^

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara riuràs però... a principis de Juliol jo també em vaig fer un tumblr xDDD. Espera, crec que a l'entrada ho dic. Genial, doncs, un lloc on deixar-me caure, jeje ^^

      Elimina
  3. Free! em desperta el radar de yaoi cada dos per tres. L'escena aquella entre en Haru i en Rin de "Tu nedes per mi" va ser un "Hola? Què està passant? Quant he passat de mirar una sèrie de natació a un yaoi?"
    Per cert, també vaig llegir no sé on que el que canta l'opening és el seiyuu d'en Makoto. Em vaig quedar de pasta de moniato!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ah sí? Òndia, ni idea. A veure si avui veig el capítol 5 i comento la jugada, que ja en tinc ganes xD

      Elimina
    2. Acabo de mirar-ho a Wikipedia Totpoderosa i el que canten tots els seiyu junts és l'ED. De l'OP no en diu ni piu.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda