Book list St.Jordi 2013

Només queda una setmana. Set dies de calendari. Set dies resumits en tres lletres. 168 hores terrestres! Minuts i minuts d'espera per a St. Jordi, la més genial de les celebracions catalanes! Sí, exactament: parlo de llibres, llibres arreu on miris! A les parades de Les Rambles, a les parades de Passeig, al Metro, pels carrers, a casa, dins la meva ment: EVERYWHERE! Haig de parar. Haig de parar perquè m'estic emocionant massa i encara em queda espera pel davant.

Espero que sigui un dia rodó. Espero que la mama em proposi baixar al centre. Espero que la mama em regali un llibre per St. Jordi. I el papa un altre. I jo més. De la meva germana espero poc, que segur que anirà a la biblioteca a estudiar (tot molt lícit) enlloc de baixar amb nosaltres al centre i gaudir d'un dia (més) de literatura desmesurada.

"I ja tens una llista de llibres feta?", em preguntareu. I jo us respondré "Quan no en tinc una pendent?!". I és que sempre hi ha llibres a la meva llista de lectura. Podeu comprovar-ho aquí. Tant se fa si me'ls deixen (love you, Kireko), si me'ls compren, si me'ls regalen, si me'ls trobo, si cauen del cel, si surten per generació espontània de la meva estanteria, si me'ls enduc d'una biblioteca, si estan només dins la meva estranya ment... tant se val tot. El que realment importa es que acabin a les meves mans. I crec que aquest any em sento generosa. Crec que aquest any cauran més llibres que no pas roses. A veure si em duren fins a l'estiu... ja!


Bé, mentre revisava la web de l'FNAC (a falta de referents escrits, ja que encara no han sortit llistes de novetats ni res), he trobat uns quants candidats a "Llibres de la Nalataia". Algun dia, quan refaci el llistat de llibres que tinc (de nou, gràcies còpia de seguretat de Windows per cagar-la tan estrepitosament), us penjaré per aquí la meva faraònica col·lecció. En fi, que parlava de la llista per aquest St. Jordi. Doncs aquí estan els "possibles":

- Sanshiro, de Soseki Natsume.
- Kappa, d'Akutagawa Ryunosuke.
- El Libro de los Portales, de Laura Gallego.
- Trono de Cristal, de Sarah J. Maas.
- The unbecoming of Mara Dyer, de Michelle Hodkin (primer capítol en anglès aquí)
- The evolution of Mara Dyer, de Michelle Hodkin.
- El Reino de los Murmullos, de Carole Martínez.

Ah, i em deixo els llibres que es comprarà la meva mare, per descomptat. 

I vosaltres, ja teniu una book list? Encara esteu a temps! Animeu-vos a fer-la i presentar-la aquí; per alguna raó estan els comentaris, nops? Apa, que vagi bé la cerca... i recordeu que els llibres SÓN TOTS MOLT MACOS! I vosaltres també! Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Love, love, love, love, looooooove. Book's love.

Comentaris

  1. Me too!!
    A veure que tal el de la Laura Gallego, a mi em va decepcionar mol amb el de la reina de gel (o com recoi es digues el llibre).

    PD: Ya haremos trapicheos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La Reina de Gel? No será la Emperatriz de los Etéreos, Kireko? xDDDD

      La verdad es que a mi tambén me dejó un poco igual... pero hay que reconocer que, para uno que le sale rana, no vamos a crucificarla, pobrecilla!

      Me faltan 4 por comprar (aunque tres los tengo encargadaos). I el de "El Reino de los Murmullos" no lo encontré. Por otro lado, normal: había una de gente en FNAC!! De hecho, me sorprende que encontrara el de Sanshiro xD

      Y por supuesto que haremos trapicheos, querida mía: te recuerdo que tengo tus libros y tu mis comics de One Piece? Por cierto, tengo el 67, ya te lo dejaré.

      Ala... a ver si nos acordamos de adjuntar la firma al final del comentario, no en otro xD

      Elimina
  2. Discrepo en això de que l'Emperadriu dels Etèris no mola. A mi és un dels que m'ha agradat més. Allà on els arbres canten, aquest sí que és dolent. Va fer plantejar-me si no començava a ser hora de passar pàgina i deixar de llegir aquesta autora. xD
    Per part meva, no m'he comprat cap llibre, però a casa va caure el tercer de Joc de Trons. Però encara tinc per acabar El temor d'un home sabi i dos del Mundodisco, així que n'hi ha per dies abans no el comenci. :/

    ResponElimina
    Respostes
    1. xD... anem al revés, tu i jo, Shru. A mi l'Emperadriu em va semblar fluix; no és que no m'agradés. En cavi, Donde los árboles cantan si em va agradar. Tot i que reconec que és molt, com dir-ho, tirant a infantil? Poc treballat, potser.

      En tot cas, El Libro de los Portales serà qui decanti la balança xD

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda