GranOtaku 2011 - Dia 7 Part 1

Bon diaaaaaaaaaaaaaa!! 

Estava ahir tan tranquil·lament, veient una sèrie de la qual no vull fer promoció... true blood... quan de sobte, osties! Vaig recordar que no havia penjat el capítol corresponent del mes de GranOtaku... i això no pot ser! Així que em vaig dir a mi mateixa "Nala, demà et toca treballar de valent!"... i així estic des de les últimes dues hores: arreglant els errors i posant colors bonics per a portar-vos un dels capítols més divertits de tota la saga! Encara que això es pot aplicar a tots xD... en fi.

Espero no haver d'interrompre la publicació del meu fic. Ja sabeu que sóc una persona enfeinada... i no sempre tinc temps per a GranOtaku. De fet, tant avançat que anava tot plegat a l'estiu... i ara s'ha quedat en res T_T. I amb el Nadal aquí al costat. Massa coses per a fer i poc temps per a totes.

Res de baixar la guàrdia! A partir d'ara, menys Alemany a la feina i més GranOtaku! Apa doncs, gaudiu-lo!!



Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Mi zer gran admirador di Nalataia. Mi leer todoz loz GranOtaku di Nalataia.
Zer blazfemia! Mi gustar!

Comentaris

  1. No ha estado mal la verdad xDDD
    Me ha encantado la parte de los consoladores musicales, ah no, que eso es en mi blog jejeje

    Ahora enserio, un capi genial con el que me lo he pasado bien ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Yujuuuuuuu!! Por lo menos alguien parece interesado en ello.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda