See you next week! - Capítol 18

Perdó, perdó, perdó, perdó, perdó, perdó... ... al iguaaaaal! Tinc una vida, sabeu? Avorrida? Cert. Estranya? Més cert encara. Atrafegada? Buf, la certesa és cada vegada més gran... en fi.

Aquí teniu, el vostre moment gayer de la setmana... 

Capítol 18 - Kuroko & Aomine


(Super moment hard-gayer: en Kuroko se sent ferit... què li haurà fet l'Aomine? Txàn, txàn! A partir de la setmana que ve, toca veure Kuroko sí o sí, que JA sortirà el meu amic Totoro... digo, Teppei! xD)

Si algú coneix un programa tipus Nero Burning ROM que vagi com les Desses manen, que m'ho digui... tanta versió trial i tanta merda m'està posant dels nervis, per no dir que el Nero Kwik Media és pura lentitud (però és l'únic que tinc, així que...) i estalvieu-vos l'Alcohol 120: resulta que el meu portàtil no tolera molt bé les begudes espirituoses i les rebutja sense ni tan sols despentinar-se. En fi, ironies del destí!

Com se sol dir en aquests casos... HO HAVEU VIST!!?? LA MARE QUE ELS VA PARIR!! Fins aviat MAQUES I MACOS! Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


... em sembla que és el primer cop que acabo el post amb un vídeo ... 


Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda