Donten ni Warau - 曇天に笑う *bis

Recordeu la review que vaig fer de "Donten ni Warau"? Si no la recordeu, mireu aquí.

Bé doncs, per casualitat, acabo de veure que ja havien publicat l'últim capítol del tercer volum... i acabo de perdre l'interès pel manga (interès perdut encara per determinar en funció del pròxim capítol).

Un dels motius és ben obvi (ho sabreu enseguida si us mireu el capítol 14) però l'altre és una mica més enrevessat. A veure si m'explico: ja us vaig comentar que un dels objectius era trobar l'Orochi, no? I doncs, què passa quan l'Orochi es trobat i eliminat del mapa? La meva lògica diu MANGA ACABAT. Doncs no, hi ha previst un quart volum. Cosa que em porta a preguntar-me; si l'Orochi apareix cada tres-cents anys i, evidentment, no hi haurà salt temporal ja que hi ha un parell de detalls encara per solucionar... on queda la trama? No n'hi ha! S'han tret del damunt la peça clau del desenvolupament de la història!

El parell de detalls que encara queden per resoldre, al meu entendre, només un... té poca o gens relació amb la trama principal, que era l'Orochi. O això crec jo. Està clar que el responsable i causant del trauma d'en Soramaru alguna relació tenia amb la recerca i eliminació de l'Orochi però... primer) la va cagar molt i segon) si l'havia de trobar i matar... bé, ja li han fet la feina! Ja tenim el motiu, punt final. No hi ha més.

L'altre detall que jo trobo totalment insípid és la revelació de la identitat d'en Shirasu. Molt bé, sabem qui és, a quina família pertany (tot i que ja s'havia mencionat abans) i darrera de qui anirà ara que l'Orochi ha estat eliminat. Altre cop, topem directament contra l'espagat! I dic que és un detall insípid perquè l'objectiu d'en Shirasu i el responsable dels malsons d'en Soramaru són un i el mateix.

Ergo, algú m'explica a quina subtrama s'enganxarà la Kemuri per a continuar el manga? No les tinc totes amb mi, sincerament em fa una mica de por veure en què es convertirà aquesta manga que tant bé havia aixecat el vol. No m'agrada que em facin creure que algú és personatge clau i, després, se l'espolsin del damunt com qui aparta mosques.

Total, que ara em quedo amb el mal rotllo ben arrelat. Casum! Us ho demano de tot cor, sigueu MAQUES I MACOS! O la vida us oferirà desgràcies sense fi. He dit.

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Piruletes per tots. Per tots menys pels que esternuden sense tapar-se amb la mà: per ells escarabats negres com carbó.

Comentaris

  1. Anda que ya te vale, perder el interes por semejante tontería.... seguro que al orochi ese le sale un hijo rebotado al que se tienen que cargar a lo dragno ball xDDDD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Lo de perder el interés está ahí, ahí... pero seré paciente y esperaré al próximo, a ver si me reconcilio con la autora xD

      Pero no, al Orochi no le va a salir ningún hijo rebotado. A lo sumo, sus hermanos... pero aún les queda por recorrer T_T

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda