See you next week! - Capítol 14

Uoooooh!! Per fi! Ja el tenim aquí!

Capítol 14 - Aomine & Kuroko


Tant més si no us agrada l'anime de Kuroko (com em passa a mi, de fet O_o). Però aquest capítol s'ha de mirar sí o só... o escoltar, COM A MÍNIM!! Ningú hauria de deixar passar la oportunitat d'escoltar al Suwabe mai. Sentiu? MAI!

I dit això... yuju! Ja tinc la "nova" habitació llesta per a ser usada... i embrutada altra vegada! xD Pels qui no ho saben (que en sou molts) sóc una addicta compulsiva acèrrima defensora del color taronja, per tant, la meva habitació va d'acord amb els meus gustos i exigències. Això implica que les parets també. I la làmpada de paper de l'habitació. I la làmpada de l'escriptori. I el llapis de mina que uso usava per dibuixar. I els llençols. I la funda nòrdica. I el pijama. I els marcs de les fotografies. I les sabates d'anar per casa. I el meu peluix favorit. I... i un llarg etcètera. Com us deia, obsessionada apassionada pel taronja. Bé doncs, fins fa uns dies, el color titular a les parets era una espècie de taronja-mandarina-una-mica-bruta, semblant a això:


... molt semblant, sí senyor! Gràcies Google! En fi, que l'havia de canviar. La primera idea va ser fer una mmmh... combinació de colors: tres parets taronja pujat i una lila pujat, però el lila que tenia a les meves mans era un to pastel gens adient a mi i als meus gustos. Jo hagués volgut una cosa així:


... una cosa així... però només per una de les parets, tot i que no tenia gens clar quina. És difícil, sabeu? Perquè, és clar, quina paret fas d'aquest color? La que et queda a tocar del llit no és mala opció, però també és la primera que es veu si la meva porta és oberta i no vull que la gent pensi que sóc una flipada entusiasta del lila! I I la de la finestra? No, que es menja molta llum. Només en queden dues: en una hi anirà enganxat un suro (dos, de fet; dos suros que JA estan enganxats... així podré posar les meves mil i una coses a la paret sense destruir-la en el procés, que sóc així, destructiva! ) i l'altre queda al capçal del llit i no la veurà ni Cristo, per no dir que és la paret de Yu Yu Hakusho i el verd del pòster no casa GENS-NI-MI-CA amb el lila de la paret! Veieu el problema!!?? No? Doncs jo sí! Total, que em vaig decantar per pintar l'habitació de monocolor... taronja, evidentment. I no un taronja préssec o mandarina normals, NO! Jo visc al límit y me meto toaaaaaaaaaaaaa! Així que vaig optar per un taronja més... pujat, jujuju.



Mwahahahahaha!! Maco, eh? Ara més que mai, la meva habitació sembla un puticlub quan encenc la llum xD. El meu pare no es cansa de repetir-ho.  A més, com que el menjador l'hem pintat amb una paret vermella pintallavis... imagineu la brometa: que si és la sala d'espera, que si podríem muntar una sala de varietats i bla bla bla. 

La cosa és que, tot i que sembli cridaner (que ho és, no ho negaré), dóna moltíssima llum, cosa que s'agraeix en una habitació com la meva, condemnada a la penombra eterna; penombra que resulta ser el secret que els meus Aloe creixin tant bé i regant-los cada quan me'n recordo xD.

En fi, potser demà faig alguna cosa útil al Jardí i em dedico a divagar per aquí. Ja veurem, tot dependrà del grau d'inspiració amb el que m'aixequi. Apa doncs... que és tard i vol ploure O_o... i no oblideu mai que SOU TOTS MOLT MACOS! (argument que s'aplica a la meitat dels personatges masculins de les CLAMP, by the way). Juju. Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


 Quan mengeu ramen, penseu en la Hana... i desitgeu que no sigui a prop o se'l cruspirà tot ella!

P.D: El meu Kazuya! El meu Kazuya Nakai a Kuroko!! I a la banda de l'Aomine!! I és un dels personatges que més ràbia em fa no... KYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! La vida no és justa T_T

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda