Veritat o Fals?

Bona tarda, Tubercles! Va bé el dia de festa? Perquè a mi m'està resultant tediós i avorrit a més no poder. Imagineu el motiu? Sí, efectivament, la visió distorsionada que tenim des del Jardí dels dies de festa no sol ser gaire positiva. En fi...

Avui us porto un petit exercisi mental.... encara que serà més intuitiu que altra cosa però, a falta d'idees millors, bones són les que es roben vilment als altres, no? xD

La cosa va així: voleu saber si sóc o no sincera? Doncs llegiu el que ve a continuació i decidiu per vosaltres mateixos. Ja!

1. El meu cosí va estar a les portes d'entrar a Gran Hermano.

2. Quan tenia quatre anys, vaig endinsar-me en el fantàstic món de la rentadora i van haver de desmuntar-la per a poder treure'm d'allà dins.

3. José Antonio Camcho ha estat a dos metres de mi i de casa meva.

4. De tanta tensió acumulada a ioga, m'han escapat els gasos en plena classe. I he seguit com si res.

5. En els 100 metres llisos, durant una competició inter-escolar, vaig quedar primera, amb més de la meitat de la distància d'avantatge.

6. L'únic cop en me vida que he fet topless, el cel estava negre nit. I era de dia.

7. Quan em vaig fer els piercings estava tan nerviosa i amoïnada pel dolor, que me germana va haver d'aguantar-me els braços darrera l'esquena per por a que fes mal al nano de la botiga.

8. Em vaig quedar adormida donant sang a la Vall d'Hebron. El soroll de les màquines era hipnòtic.

9. Quan tenia 15 anys vaig descobrir a què debia el seu nom el vinagre: és Vi i és AGRE.

10. Tancant una carpeta d'anelles, em vaig foradar el dit gros de la mà. Vaig "cicatritzar" el problema amb un raig d'alcohol directe a la ferida. En vida havia cridat tantíssim.

11. Vaig riure mil amb el final de Digimon: veure al Palmon menjar-se el terra va poder amb mi.

12. Veient "Caperucita Roja. ¿De quién tienes miedo?" vaig acabar saltant damunt de me germana en el moment en que es descobreix qui és el dolent.

13. De petita, vaig muntar un toro. I tot va anar com la seda.

14. Em vaig emprenyar amb un amic perquè no volia que li donés regal d'aniversari.

15. Una nit de Sant Joan em vaig menjar un arbre mentre fugia corrent d'un petard.

Apa doncs, us veieu amb cor de si són veritats o mentides? Us deixo una setmana (o fins que recordi que haig de donar les solucions, que també pot ser xD). Vosaltres mateixos.

I ara, l'única veritat assegurada de tota la tarda (però això ja ho sabeu)... SOU TOTS MOLT MACOS!! Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


Ara us toca a vosaltres jutjar.

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda