Qué tenen en comú "Regimiento Monstruoso" i "Tennis no Ouji-sama"?

Batamanta? Qui ha dit Batamanta? Nooo!! L'últim crit en moda és... txàn txàn... l'Atobemanta~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~a! Oh, yeah! Molt em sembla que aquesta nit no passaré fred, no, no.

Que perquè tinc una manta de l'Atobe? Doncs perquè és fantàstic i meravellós, i no es pot descriure amb paraules la seva grandesa. De fet, si hi hagués una Ayamemanta, també la voldria. I perquè? Doncs per què una manta així despertaria en mi ansias de abrazarla xD. La qüestió important és: jo tinc una Atobemanata i tu no, elis elis, putxinel·lis! Ara només em falta l'Ulquifundadecoixí i ja tindré el set complet... però em sembla que aquest match el tinc perdut T_T. En fi, que li he fet fotos...


... i com a acte de bona voluntat, ja que vosaltres no podreu gaudir d'aquesta estupenda manta (elis, elis, putxinel·lis), he pensat que us en faria quatre cèntims, jeje...




... pròximament, l'escaner, la caixa de l'Atobemanta i jo, tindrem una breu però intensa trobada i us portaré, en exclusiva, la cara de l'Atobe en tamany DIN-Atropecientosmil, jijijiji... màxima resolució; si tingués imperfeccions a la pell, li podríeu veure... però com que no en té, aaaaaaaaaaaaaaah, se siente xD. Aquesta nit dormiré a gust, mwahaha! Com a curiositat, a la caixa hi posa "うたたねの王子様" que, traduït per mi (ja podeu imaginar quin nivell té xD), vindria a ser alguna cosa així com "El Príncep de la Migdiada"... "うたたね" [utatane] vol dir migdiada, "王子様" [Ōji-sama] vol dir Príncep i "" [no] és una d'aquelles meravelloses partícules que ni els japonesos saben fer servir i és indicativa de possessiu (més o menys) ... per tant, només s'ha de lligar caps, no? En tot cas, al Google Translate hi diu el mateix xD (ara, jo he lligat caps abans de mirar-ho, eh, que tinc els meus mètodes!). Resumint: que sóc immensament feliç... i si a això se li suma que, PER FI, he acabat el submòdul de Cito Clínica (el qual, by the way, m'ha servit de poc), la cosa resulta apoteòsica. He dicho.

I responent a la pregunta que us feia en el títol de l'entrada... doncs res, res de res, tan sols la casual coincidència d'haver coincidit (pam, redundància!) en el temps, en un mateix punt de l'espai; concretament, les meves mans xD. I com que no hi ha mal que per bé no vingui...

"- Solo tengo un disparo pero vosotros sois dos. ¿A quién disparo? Vosotros decidís. A ver, escuchadme con mucha atención: ¿dónde está el café? Tenéis café, ¿verdad? ¡Venga, todo el mundo tiene café! ¡A ver esos granos!"

... pam! I això, nens, és el què passa quan un a un vampir reformat (?¿) se li talla el subministrament de cafè de cop; massacre al canto! xD

Total, que només us volia fer enveja, ja! Apa doncs... ja sabeu que SOU TOTS MOLT MACOS!! Però l'Atobe us supera... ZAS! xD

Ja ens  llegirem!!!! Ciao!!!!


... i parlant de vampirs... oh! un RIhan!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda