Nadal 2.0 - Muffins i Coulants

Eeeeeeeeeeeei! Bona Nadal, Tubercletes i Tuberclets!! Com s'ha portat amb vosaltres el Senyor dels Regals, uh? Ha estat generós? L'ha encertat? Sí? Evidentment! Jo no he tingut males festes, certament... tret d'un petit incident que no ve al cas i que està relacionat amb nus integrals i... és igual.

Bé, no només us volia felicitar les festes (cosa que ja vaig fer, ehem) sinó que aquest post està dedicat als meus amics més frikis; sí, sí, sentiu-vos identificats, no us amagueu xD. A veure, situem-nos: pel meu aniversari, la colla de la uni em va fer un regal mooooolt genial; regal que he aprofitat aquestes festes... i que seguiré aprofitant, perquè els ho dec... i perquè m'ho passo genial usant-lo (ep! res de mal pensar, que ens coneixem!! xD). El regal en qüestió era un conjunt d'estris per a fer muffins i coulants, plus un llibre de receptes i (i ara ve el millor) UN MOTLLE PER A FER BOMBONS AMB FORMA DE DINOSAURES!! >w< (encara no l'he fet servir... pero en breve llegará su hora, mwahahahaha).

Doncs bé, com que Nadal és un període especial, un moment per a innovar i provar, per a fer experiments diversos... aquí teniu els meus primers muffins i coulants!! Espero que se us faci la boca aigua!!


Aquests són els Muffins de xocolata blanca i kiwi... boníssi~~~~~~~~~~~ms!



I aquí teniu els Coulants de formatge fresc i pera... sense para~~~~~~~~~~~~~~~ules!

Tant els uns com els altres han estat un èxit rotund a casa (encara que no té gaire mèrit, que a casa meva es menja tot el que surt del forn xD). A que tenen bona pinta? Jejeje. El de formatge fresc són ta~~~~~~~~an suaus i flonjos. I el gust és, és... algun cop heu intentat imaginar quin gust deuen tenir els núvols? Fins ahir, jo tampoc. Però estic segura que, de tenir sabor, ha de ser el d'aquests coulants.

En fi, demà toca "Tarta Colibrí", a veure què tal. De moment però, us puc dir que el glacejat de formatge està per llepar-se els dits! Ja passaré per a deixar-ne les fotos, que encara falta decorar-lo com les Deesses manen.

Apa doncs, que acabeu de passar bé el dia... i no us atipeu gaire!! (i si ho feu, infusió d'Equisetum telmateia/Cua de Cavall, que va de perles!!). I recordeu sempre, sempre, sempre que... SOU TOTS MOLT MACOS!! Adéu!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


A mi no em quedarà el pastís així ni de conya... per començar, no tinc flors xD

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda