GranOtaku2011 - Especial Nadal

Boooooooooooooooon dia, Tubercletes i Tuberclets!! Ei, que només queden 5 dies perquè el Pare Noël ens faci una visita! No esteu emocionats? No esteu contents? No!? Jo porto des d'Octubre amb l"Ai" al cor!! Però no estic gens amoïnada perquè he estat moooooooolt bona... com sempre xD.

El cas és que, ahir, revisant el correu electrònic i aquestes coses... vaig trobar un correu estrany! Un correu amb un arxiu... per a vosaltres! Sí, sí! He rebut un correu electrònic dirigit a totes les Tubercletes i tots els Tuberclets! Estrany de collons, eh? Bé doncs, com que sóc una mica tafanera, el vaig obrir i vés tu quina cosa! és un OneShot de GranOtaku!! \OoO/ alaaaaaa!! El voleu llegir? Doncs, apa...


Aquest és el meu regal de Nadal per a totes i tots. Espero que us agradi molt (que va ser molt llarg d'escriure! xD) i que l'any que ve seguiu aquí amb mi, que em fa molt il·lusió tenir-vos voltant pel bloc ^^.

I, per últim... 


BON NADAL I FELIÇ ANY NOU TUBERCLES!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda