2na ronda de canvis

Bona nit a tothom... i benvinguts sigueu!! Des d'aquest moment, aquest bloc queda re-inaugurat! Heu vist quina de canvis? Buff!! I l'última vegada, quan vaig canviar el fons i la lletra, em va semblar moltíssim!! Jajaja.

La veritat, ja feia dies que tenia en ment això de fer "pàgines" noves. De sobte, un dia va aparèixer l'opció al gestor d'entrades i va ser com "Guau! Puc organitzar-me per pàgines!!"... i això he fet. Abans resultava tot plegat una mica caòtic... ara sembla que està més endreçat. Però també falten coses. En fi, tot no pot ser.

He tret moltes imatges que feien més nosa que servei. I, tot i que ara no es pot veure l'actualització dels blocs que tenia "en directe", els podeu seguir des de l'apartat "Enllaços", així de simple. Mica en mica, aniré afegint més enllaços i tal, però es que porto des de les 17.00 de la tarda amb això i ja estic un xic cansada ^^U.

Ara toca esperar les vostres opinions (que, espero, siguin bones... o us faré "pam-pam" al cul) per a poder ajustar el bloc en funció de què em digueu... o no em digueu. Mai se sap.

Com a extra, us deixo uns quants screenshots de la nova "cara" del gestor. És com molt apple.




Què us sembla? Aquests de Blogger cada dia ho fan millor ^^.

Res més, Tubercletes i Tuberclets. Ens veiem pròximament... i ja sabeu que SOU TOTS MOLT MACOS!! Adéu!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!



Aquesta és la cara que us quedarà després d'haver fet un cop d'ull al bloc... XD

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda