Cutresaurus Park

A totes i a tots... MMMMMMOOOOOOOOLT BONA TARDA!! Apa, llestos.

Avui ha estat un dia fora del comú. M'explico. Habitualment, no surto a dinar fora per anar, després, a veure una "exposició" (després us explico el tema "cometes"). Com tampoc me'n vaig fins a Diagonal Mar a comprar te i llibres. Ni acabo suant com si hagués vingut de fer el Dakar. Nops. Res d'això passa en un dia habitual. No obstant, avui sí.

Tot va començar la setmana passada, quan a elPeriódico vaig llegir que hi havia una "exposició" de Dinosaures a la Plataforma Marina del Fòrum (allà on es va obrir la zona de bany, auto denominada "piscina marina" ehem). Evidentment, allà on hi ha dinosaures no hi puc faltar jo. Total, que la meva mare em va dir que hi aniriem aquesta setmana. Bé, quan aquest matí ha arribat a casa, m'ha dit...

- Nalataia, que et sembla si anem a dinar a Diagonal Mar i, després, cap a les 16.00 o així, ens allarguem a allò dels Dinos?

Per descomptat, els meus ulls han començat a fer llumetes i he dit que sí. Sense dubtar-ho. Cap a les 12 i poc sortíem de casa. Un cop a DM, ens hem entretingut mirant les botigues i tal (amb parada obligatòria al Tea Shop i a l'FNAC). Ja quan sortíem de l'FNAC, a les 14.00, hem topat de cara amb l'UDON i ens hi hem quedat a dinar. La meva mare estava encantada amb el seu yakisoba de vedella i les gyoza de col i porc XD... jo he tirat més de clàssics i m'he fotut un udon de pollastre i una tempura de verdures entre pit i espatlla. Després, el gelat de te verd (i com està el gelat!!). Com que la cosa ha estat ràpida, prop de les 15.00 ja deixàvem la taula i la cadira per a anar cap a la "exposició". Ha estat aleshores quan hem vist l'hora i ens hem dit...

- Baixem el dinar primer...

I aaaaaaaaltre vegada vinga a caminar. DM amunt, DM abaix, DM amunt, DM abaix... així fins que l'avorriment ha pogut amb nosaltres. Total, que hem fet via cap a "l'exposició".

Quina calor!! Hem suat com mai... ni en una sauna sues així! (i en puc donar fe). En fi, que aquí ve el que interessa... XD. A veure, sabeu aquell tipus d'exposició típica que sol sortir a les pel·lícules i sèries americanes? La típica expo de fira de poble? Doncs exactament el mateix. Però aquí, a Barcelona. I a 7€ per persona; n'erem dues... feu números. Molt, molt cutre. Per això ni tan sols mereix que tregui les cometes a la paraula "exposició". Ha estat awful, com dirien els anglesos. Molt, molt patètica. Els robots (sí! alguns dels dinos eren robots, animatrònics o com se'n digui) estaven molt descuidats... a alguns se'ls veien les línies d'unió entre les parts, a altres els faltaven trossos de "pell"... per als nens pot estar bé, però para de comptar. A més, els que estaven vigilant les peces i tal... tsk, tenien un aspecte que no inspirava cap confiança (com per caure i fer-te mal, saps?). De debò, patètic.

És per això que, en un acte de bona voluntat, us penjaré les fotos que he fet: perquè no tingueu temptacions estranyes, jeje.
































Cutre, eh que si? En fi... aquestes coses s'han de provar, sinó, no pots criticar a gust. De debò, no fa falta que hi aneu, és molt trist.

I fins aquí, la meva jornada d'avui!! (collons, jo i els rodolins! XD). Ah, per cert, com que això dels fakedinos ens ha sabut a poc, demà toca "Dinosaures: Tresors del Desert del Gobi", us sona? Siiiiiiiii, una altra vegada!! Yuju!

Ara si... SOU TOTS MOLT MACOS!! Ja ne~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~e!!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!



... primero fue "Kōri no Sekai"... ahora "Atobe Kingdom"... que será lo siguiente, "Weakness City"?!!

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda