Cròniques ISPH 2011

Bé, la nota de premsa de l'ISPH 2011 ja ha estat publicada a la pàgina web de l'ICP... i com que no m'ha agradat gaire "l'adaptació" que n'han fet, he decidit donar llum verda al projecte i deixar-vos els enllaços amb els arxius ORIGINALS aquí.

No són la gran cosa, però em vaig prendre el meu temps per escriure-ho. Sóc conscient que la publicació íntegra era impossible (el més curt són dues pàgines XD) però, fins i tot així, la lliure adaptació que n'han fet m'ha semblat una *********************... i això sense tenir en compte el MÉS QUE EVIDENT canvi d'idioma que, de fet, és el que pitjor m'ha semblat.

En tot cas, aquí teniu els enllaços al megaupload. Espero que us agradin ^^.



Contrasenya (pels dos arxius): ISPH

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


... puaj!¡ ...

Comentaris

  1. Nalataia!
    Que ya feia temps que no em pasava per aqui sorry pero em feia pal pasarme fins i tot pels meus blogs hahaha.
    Espero poder pasarme mes per aqui i tal!
    Que tot et va bé per allà?
    Espero que si!
    Apa maca un petonás!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda