... mmmmh?... mmmmmh?... どんな...

Avui no tinc gaire ganes ni d'escriure ni de res... així que tiraré de YouTube i Santes Pasques XD. Us deixo una mica de música, que sempre va bé... 楽しみ!!


Ao no Exorcist ED - "Take off" per 2pm





... personalment, trobo el clip més aviat lleig però vaja. Són coreans. Us deixo l'ED de l'anime, que fa de més bon veure ^^...





One Piece 14 OP - "Fight Together" per Amuro Namie





... l'última GRAN idea dels productors... bleeeeeeeerg, és una merda de cançó! No té nom! Com li poden fer això a OP... no hi ha dret...


"My Yard" per Jamie Cullum (Catching Tales)





... bona cançó. Últimament, m'estic aficionant al Cullum; té cançons MOLT bones. De fet, "Don't Stop the Music" de la Rrrrijjanna sona millor versionada per ell XD.


Sengoku Basara OP - "JAP" per Abingdon Boys School





... a veure, sent sincers, Sengoku Basara no té gaire misteri: anime històric, res més... però un dels protes té la veu d'en Nakai Kazuya. No sé què té... però no hi ha manera, sempre, SEMPRE acabo als seus peus; la seva veu em transporta lluny XD




Deadman Wonderland OP - "One Reason" per DWB feat FADE





... m'encanta, així de simple. I l'anime no està gens malament... tot i que prefereixo el manga. Vaig conèixer la sèrie per casualitat i, mirant els seiyu... bé, en Suwabe Junichi feia de dolent, i em vaig dir "per què no?"... el clava.


Vampire Diaries OST - "Enjoy the Silence" per Anberlin





... si algun cop heu vist Vampire Diaries, segur que recordeu al Damon ballant aquesta cançó amb la Vicky, poc després que ella [spoiler]bla bla bla bla bla bla bla[/spoiler], si? La gracia de tot plegat es veure al Somerhalder ballant, amb la camisa desbotonada, no hi ha més XD...


Bleach 25 OP - "Last Moment" per Spy Air





... és un AMV, no he trobat ni el PV ni un bon OP de l'anime ^^U... però per fer-vos la idea, ja va bé.


Apa, doncs res més... un altre dia, més!! Per cert, si els de "El matí la mare que el va parir" pregunten... SOU TOTS MOLT MACOS!! Adéu!!


Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!


... vaga...

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda