Dia de pluja al Botànic

Boooooooooooon dia, i bona pluja, maques i macos!...

- Oh, Deessees, que marxin ja d'una puta vegadaa!!!! Nens del dimoni ¬¬
- Nens?
- Siiiiiiiiii! Tenim aquí al davant una colla de nens cridaners que no paren de donar pel sac...
- Dona, està plovent...
- I a mi què?! Una mica d'aigua no els farà mal... A NINGÚ LI FA MAL UNA MICA D'AIGUA!!! AAAAAAAAAAAAARGH!!
- No... no...

Doncs com deia, o tenia pensat dir si més no, avui arriben els nous uniformes! Bieeeeeeeeeeen... MAL! MAL! Quina tonteria més gran, ja són ganes de gastar diners per gastar. A veure, quin mal fa que, enlloc d'anar de negre (que, evidentment, fa calor), anem vestides amb roba fresca... no sé, posem per cas, BLANCA!!! Eh? Quin coi de problema suposa el blanc, EEEEEEEEEEEEEH!!¡? Mira que n'arriben a ser d'il·lusos. En fi... espera...

- Oh! Oh! Han marxat!! Els nens han marxat!! Viscaaaaaaaaaaaaaa!! No més crits, bien! No més crits, bien!
- Que feli ets quan t'ho proposes...
- És fàcil tenir-me contenta... jejejeje
- Tornem al tema...

... colla de patètics. Pel que m'han dit: pantalons negres, samarreta/polo blau marí (uix, que pijos... POOOOOOO-LO, a lo Ralph Lauren... eh!? espera, espera! com em plantin al davant un "Ralph Lauren", m'obro un compte a e-bay, paraula de Tubercle) i armilla negra. Ehem... i, ja que hi som, una gorra amb una flor gegant, no? A la Laura i a mi ens ha semblat d'allò més oportú, sempre i quan els jefes es disfressin de gira-sols gegants, evidentment. Sinó, no té gràcia. Gens ni mica.

I sabeu què tampoc té xic de gràcia? Els sóc-de-TV3-i-no-porto-permís-per-a-gravar-al-JBB-però-m'importa-una-merda-perquè-sóc-de-TV3-ai-espera-!-t'ho-he-dit-que-sóc-de-TV3-?-No-doncs-mira-,-sóc-de-TV3-i... PROOOOOOOOOOOOOOOU! No graves! (oh si, perquè ho diu la Lola... si fos per mi...). Algú m'hauria d'explicar què se'n treu d'anar amb la foguera a l'esquena i treure'n fum a dojo, perquè no ho entenc. Gens  ni mica. Quines maneres de presentar-se!! La Laura els ha clixat a més de 5 metres de distància... ha sentit "una presència". I no s'equivocava. Us explico: tenim al JBB un grupet de TV3 que ve a gravar no-se-què sobre la "selecció de personal"... que, ja em direu, què collons té a veure la selecció de personal amb un jardí??!! Perquè no només estan gravant al JBB, sinó a tots els espais verds que troben per Montjuïc. Això segur que va amb segones, és subliminal. Segur que en algun moment, treuen a relluir el tema del sexe, l'assetjament sexual que pateixen els candidats (O__O?), l'elecció del pròxim desgraciat que treballarà per l'empresa en funció del seu sex appeal (O__O????)... quelcom semblant. D'altra manera, no entenc aquesta obssessió malatissa pel color verd. De debò que no.

I, a tot això, ha deixat de ploure. No es que faci un sol d'aquells que crema les brases (que no) però d'aigua, res de res. Una sort, by the way, sinó les espardenyes haguessin acabat xopes fins a l'infinit i més enllà. Gràcies núvols per tenir-me en compte. Us en dec una ^_* (sembla que pico l'ullet? ho sembla?... a mi no, haaaaa).

 Perdò, rectifico... plou. Dos minuts, DOS MINUTS!!! Ho feu expressament, eh que si, núvols del dimoni!!!!? Aneu a cagar!!

Espereu... que sembla que surt el Sol, aaaaaaaaaaaaaaltra vegada. Vendetta!! Reclamo una vendetta!! A las cinco en la calle!!

- Doncs deixa de retransmetre la situació meteorològica i llestos.
- Ja, si, mira què fàcil ho veus tu tot sempre!! Realitat periodística!! No estas al cas, Shuu. Això no pot ser.
- "Realitat periodística"?... i com deies que serà el nou uniforme?
- Uix, horrible... tot i que encara no l'he vist, ja li tinc ràbia.
- Pallassos, no?
- Si, només ens faltaran les ratlles a la samarreta/polo. Ah! i el cocodril!
- Dóna gràcies si, en el logotip, hi surt un llimac.
- Parlant de coses fastigosetes...

... ahir, el Pacahuet, va decidir deixar de costat el seu COSTAT (en majúscules, per diferenciar) menys cool/grudge/com-us-sembi-bé-dir'ne. El cas es que va tenyir de negre una samarreta d'estiu taronja que té...

- TARONJA!!!! Quin pecat més gran...

... i, entre d'altres coses, li va fer molta gràcia que, al posar el color en pols, passés el mateix que a Harry Potter quan t'endinsses en el Pensiu. I em va cridar perquè ho veiés. Per variar, vaig fer tard. Vaig haver d'acontentar-me amb remenar la olla mentre reia malignament, més o menys, així:

Mwahahahahahahahahahahahahahaha

... però canvieu el taronja de la olla pel negre del vestit, el gat per ma germana i l'ull aquest horrible per una cullera de fusta. Todo lo demás... igualito!! XD

I ara, toca menjar m&m's... que res a veure amb els Conguitos o els Lacasitos perooooooooooooò... ¡a caballo regalado no le mires el dentado! Resulta que l'home de les màquines és molt salao, i ens n'ha donat a la Laura i a mi... aaaaaaaaaainxs, encara sort que el meu bloc és Top10 visites començant des de la cua, sinó més d'un sortiria escaldat com els jefes passegessin per aquí XD...

- Per cert, per molt que en Shuu digui, segueix sense ploure. Una anècdota com qualsevol altra.
- Què t'havai dit jo sobre les retransmissions del temps?!
- Mmmmmmmmmmh!!! Doleeeeeeeeeeeeent!
- Però si ets tu qui la caga!! A mi què m'expliques!?
- Deixa'm viure, Shuuuuuuuuuu!!
- Fes el que millor et sembli. Jo, me'n vaig a suicidar una mica. Ja acabaras...
- Va bé... ja neeeeeeeee!

... com es nota que m'agrada desvariejar. En fi, per molt que la meva vida resulti indescriptiblement interessant, ens hem de dir adéu ARA, JA. Trist, oi? Doncs tinc la solució; entreu en la següent web i recolzeu-me votant a favor meu en el "Gran Test per a decidir el futur de la Nalataia versió 2.0"... apa!

http://www.vulltenirmoltapastasenseferunamerdaaixíquejaesteuvotantafavormeuperapodercomplirelmeusomniiresdegorronejarquansiguihipermuchimillonariaquesompocsiensconeixemtots.cat

I d'entre els participants, sortejarem una visitda guiada per la meva habitació, te Pu Erh de taronja inclós. I sobretot, sobretot... no us deixeu comprar per quatre caramels!! a saber què us faran!!! que les persones que donen caramales pel carrer no són gens de fiar, no com vosaltres que... SOU TOTS MOLT MACOS! Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

A veure qui no es refia d'ell!!! >w<

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda