I si el dia tingués més hores, seguiria faltant-me temps

Quina merda, Tubercletes i Tuberclets! Porto dues setmanes sense poder escriure res, RES! i no serà per falta de ganes... però es que no trobo el moment. I ho necessito com l'aire que respiro! No és que se m'acumulin les idees, que va! van sortint sobre la marxa... però es que tinc un "brain storming" intern important i s'ha de posar per escrit. És el que toca... ainxs, mira que n'és de dur ser una ment taaaaaant creativa! XD

... mientras, en Japón caen flores... tituti...

i els dies van passant. Seria tan fàcil carregar amb el portàtil a tot arreu. Ara, que si ho penso amb calma, puc escriure a la taquilla del Botànic, hum... total, mentre el Word funcioni com toca, no hauria d'haver cap problema, no? Doncs si que és un problema, UN de ben gran: la gent! els visitants fanàtics de les plantes estil mediterrani! però què...? QUÈ caram hi veu la gent a un munt de plantes plantades (mai més ben dit) a dalt de tot d'una muntanya que està a "tomar por saco", on Crist va perdre les espardenyes (per cert, Crist, ja les hem trobades, una mica fetes pols però jo crec que amb una rentada tornaran a estar com noves, de debò) i on hi fa una calor que fins i tot espanta als llangardaixos? i els espanta, que jo encara no n'he vist cap i porto un any anant i venint... com a molt, algun mamífer despitat per la insolació extrema, com a molt.

Necessito temps, temps real, temps útil, res d'hores de son que aquestes també em fan falta, i més vistos els dies que m'esperen; entre unes coses i les altres, seré a dimarts de la setmana que ve i ni tan sols sabré com collons hi hauré arribat! perquè passa tot a la vegada? Algú sabia que el Saló del Còmic era aquest cap de setmana? perquè jo no! avui mateix m'ho han dit... i si no arriba a ser per la Txell, encara segueixo convençuda que fins al Maig res... TEMPS, sempre pel mig donant pel sac!¡

... ¡uix, que ganas tengo de arrearle!...

qui pogués aturar-lo a voluntat, eh? jejeje... fa uns dies ja, en un bloc amic (amic? si!) vaig trobar una entrada sobre super poders i tal i tal. La cosa es que havies de triar-ne tres, de qualsevol tipus, fins i tot el més estúpid era ben rebut (personalment, vaig triar el super poder de aïllar-me totalment i absoluta dels sons que em rodegen mentre dormo, cosa que resultaria molt útil... si pogués ser, és clar)...bé, el cas es que mirant-ho amb la perspectiva d'avui (sí sí, aquesta paranoia que m'he entrat amb el temps), triaria poder allargar les hores que no aturar-les, cosa molt diferent encara que, tècnicament, amb resultats idèntics: MÉS TEMPS per a mi... i per els altres, dues pedres! XD

Irònicament (i ara me n'adono) el temps mental i el temps físic no estan connectats! què vull dir amb això? doncs que tot i la falta real de temps material per a fer tot el que haig de fer, a el meu cap li'n sobra! penso massa! i això es deu a un excés de temps cerebral! (nou concepte, "temps cerebral"... dícese de ese estado de la mente en que 24 horas reales representan muchas más, demasiadas)... si, n'estic segura. A més, com que em passo el dia a la parra, encara estiro l'estiro més. El meu cervell treballa a la velocitat de la llum, llàstima que tingui contracte amb ENDESA i falli sovint XD... mare meva, hoy estoy sembrada! però que dolent!... buff! el que jo us digui: tant temps cerebral m'ha fregit la massa encefàlica...

... i comença l'era dels llibres, i jo sense temps!...

totalment d'acord amb el comentari en cursiva: s'apropa St.Jordi, ja tinc quatre llibres en llista d'espera (dijous em toca pagar-los... visca la feina ben feta!) i demà pel matí començo amb "Norwegian Wood" o, el que ve sent el mateix, "Tòquio Blues"... perquè aquest canvi de títol? us preguntareu. I jo què sé, que potser tinc cara de ser la Lourdes Porta! Nooo! la Txell la coneix i segur que pot confirmar-ho: com un ou i una castanya. En fi, que jo parlava de llibres, no de "parecidos relativamente razonables"... quatre sense sumar els cinc o sis mangues que també han de caure. Ho veig venir, titular de elPeriódico del divendres, ejem... "Jove de --Introduir edat-- arrasa l'FNAC de El Triangle dijous pel matí, celebrant St.Jordi 9 dies abans... i, a sobre, té la barra de fer-se el carnet de sòcia". Quin espectacle... total, després no tindré temps per llegir, que em conec!

En fi, parlant de temps... el meu s'acaba. Aquí, vull dir, no comencem amb les especulacions, que prou desil·lusionada he quedat avui quan he sabut que el món s'acabaria el 9 de Febrer del 2027 (això si el Jastin Viver i la Raveca Blac no fan un duet abans, amb la qual cosa el món acabaria dos nanosegons després de que el parell "d'estrelles del pop juvenil" comencessin a escalfar la veu, evidentment)... --introduir edat-- anys! Només! tsk... merda de monjos del segle XI (¬__¬) apa, quedeu fora de la meva llista d'amics del feisbuc! XD.

Doncs això, que marxo a dormir... i si algú té, com jo, problemes amb el temps, que s'aguanti, com tothom! a veure si penseu que sou especials! ja!... vaja, especials potser no però SOU TOTS MOLT MACOS! Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!

P.D: Sensacions? doncs que l'entrada ha estat entre "gens" i "poc" productiva, vés... uiiii, quina pajara que porto al damunt...



Ara ja entenc perquè la Sakura acabava tan petada després de fer servir la carta del Temps: qualsevol es manté fresc com una rosa estirant les hores per a poder encabir-hi tot el "planning" del dia! tsk...

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda