Notícia ràpida... bang bang

Doncs això, notícia molt ràpida: durant l'agost del 2011 es posarà a la venta una edició especial del Volum 1 de One Piece, una edició especial numerada que conté pàgines a color, esbossos originals i notes del propi puny i lletra de l'Eiichiro Oda en format A3. Vaja, un luxe.

I aquí teniu l'enllaç de la botiga d'importació, Kurogami, on es pot encarregar (previ registre): http://www.kurogami.com/b2c/index.php?page=pp_producto.php&md=0&ref=PUBLI00111

Evidentment, jo ja esperava un esdeveniment així d'important. Primera conseqüència: vaig registrar-me a principis de la tardor passada (de fet, esperant que arribessin altres coses per les quals vaig sol·licitar avís... i encara espero). Segona conseqüència: no he pogut controlar-me i he fet la reserva! >w< kyaaaa! no puc esperar a l'agost... em bull la sang! BURNING! 

Quines ganes tinc de posar-li la mà al damunt... espero que hi hagi stock disponible, que amb la sort que tinc sempre, s'acabarà just abans d'arribar a la meva comanda. No, no, s'ha de tenir fe. Molta fe.

I això és tot... es que no podia esperar a dir-ho. Em supera. Volia que fos un secret, fins mostrar-ho aquí, al bloc, però l'entusiasme a pogut amb mi. I els que em diguin "Apa! Quin preu!", jo els contesto "No surto. No bec. No fumo. No em gasto els diners en roba ni maquillatge. Afortunadament, visc a casa. No tinc cotxe. Les meves despeses són zero! Deixeu-me estar!".

Apa, vagi bé... i molt bona tarda! Per cert, quasi me n'oblido, ejem... avui més que mai, SOU TOTS MOLT MACOS! Adéu!

Ja ens llegirem!!!! Ciao!!!!




















Mwahahahahaha...

Comentaris

  1. Pero que me estás contando!? Hahaha hola Nalataia, cuant de temps! (ultimament no e estat molt per aquí u.u')
    Uaaa, quina cosa no!? esbossos originals i tot... uaaa te que estar tope de bé!!
    hahaha, bueno, bueno m'en vaig que tinc un mal d'esquena...
    Que et vagi molt bé maca :)
    Att: Robin

    PD: Cuan ho tinghis ja posaras alguna foto no?? haahhah ^^

    ResponElimina
  2. flipaaaaaaaant!!

    Me quedat alucinada!
    Esperu que tinguis pietat de nusaltres y penjis alguna fotu interessant. -^-^-

    Y tu com es que ya no celebres carnaval? Ö
    Si es SUPPER!
    Yo encara nose de que disfressarme, estic entre la Miku de Vocaloid o el del salo del manga,, Es una decisio dificil... u.u
    (pero sempre tindre la opcio de ana de barbie o alguna cosa axi hahaha)

    CIIAAOO~~!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda