Per fiiiiiiiiiiiii!¡ He fet canvis... si!¡

Doncs crec que resulta evident QUÈ ha passat, no?¿ Per fi m'he decidit a fer canvis al bloc, i a millor... crec. Espero que us agradin, que m'he costat el meu treball decidir colors i punyetes d'aquestes: he provat com 8 plantilles diferents fins trobar-ne una que em fes el pes!¡ com he patit XD.
Bé, doncs ja veieu que, nou, nou, hi ha poca cosa: he ampliat les imatges relatives a enllaços externs, he canviat l'skin de a música (per cert, veieu que, en una de les esferes externes de l'skin hi ha un puntet taronja?¿ si... bé, és per a pujar o baixar el so, cap a la dreta, puja; cap a l'esquerra, baixa) i alguna coseta més... què collons!¡ ja ho veureu vosaltres mateixos!¡ ^^.

Doncs Tuberclets, per ara, res més. Només era això, que em feia gràcia dir-vos-ho. Pròximament, més... i, espero i desitjo, que sigui la postal. Oh i tant...
- A veure, que no ho decideixes tu?¿
- ¬¬... estas tu molt tiquis-miquis ultimament, no, Shu?¿
- Noia, es que dius cada cosa; com si depengués d'algú altre!¡
- M'hauré de buscar un altre comentarista...
- Jajajaja, que més voldries XD.
- ... com em coneixes XD...

Doncs apa, que no sigui que no ho repeteixo fins l'esgotament... SOU TOTS MOLT MACOS!¡じゃね〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜え.

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


Un altre com en Byakuya... en tinc una d'en Yusuke que segur us agrada... ja la posaré...

Comentaris

  1. WOOOOO!! Nalataia!! Quin blog més guapu t'ha quedat! M'agrada moltísim!
    Hahaha, t'anava a comentar quan tenia informatica, aprofitant que el profesor no s'entera de res, pero no xutava l'internet u.u'
    Pero bueno, ara al veure el teu blog, pensava que m'havia equivocat ahaha, m'agrada, m'agrada molt ^^
    Bueno, ens veyem per aquí, que estic entretinguda amb un llibre nou que es diu "100 enigmes que la ciencia (encara) no ha resolt" l'acabo de començar, peró es bo hahaha
    ens veiem per aquí, adeu maca!!

    att: Robin

    ResponElimina
  2. buff! nalataia quin blog mes inpactan, m'agrada molt!
    Es,, com diru, molt diferent al altre hahaha, no es tan fosc, mola!
    haha
    no tinc paraules.
    no tinc inspiració avui... u.u
    be, ya em turnare a passa mes tard si eso,, un petonas!

    Att: Nami

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, és gratuït! Però vigila, que si no m'agrada... ja pots còrrer, buahahaha!

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda