Nadal&2011

Doncs ja us ho havia dit, però fins ara no hi havia complert... el tema de la postal, I mean. Aquest matí estava pensant en coses poc productives de camí a la feina, i he recordat que encara no us havia deixat la postal!¡ M'he escandalitzat durant un període curt de temps ( i dic curt perquè, acte seguit, m'he posat a pensar en altres coses... com sempre, divago). I, sense més dilació... la pos
- Espera un moment!
- I ara què?¿ No m'entretinguis, que avui tinc poc temps, Shu!¡
- Es que m'ha semblat llegir, no gaire lluny d'aquí, que algú t'està fent xantatge per a fer una calendari sobre la meva persona... ejem...
- Tu?¿ A mi?¿ Nooooooooooo, i ara... ¬¬U...
- Potser hauré d'explicar QUÈ t'ha passat avui amb la pluja... no se si m'explico?¿
- I després dius que no em fas xantatge... En fi... 
Res important: avui ha caigut la de Déu, Pare i Esperit Sant a Barcelona... uns 20 minuts de pluja, més o menys... justament els 20 minuts que jo estic esperant el bus i tal... la cosa no hauria passat de ser un dia més de pluja si no hagués estat perquè tenia un forat a la sola de la sabata i he acabat amb el peu dret xop com una tonyina al mar. La qüestió és que, quan he arribat a la feina, m'he tret les sabates, m'he tret els mitjons i m'he posat als peus les bosses de plàstic que faig servir per portar l'esmorzar... ejem... i el mitjó que estava meeeeeeeeeeeeeeés xop l'he posat estratègicament sota el meu cul per eixugar-lo... i, el millor de tot, es que ha funcionat!¡ llàstima que, al tornar a casa, l'aigua s'ha tornat a filtrar de nou per la sola i he acabat amb els peus gelats... coses de la vida. Ara, el que més ràbia em fa es que, les sabates, són relativament noves: me les vaig comprar al Març!¡... merda de calçat... i això és tot...
- Content?¿
- XD... Si...
Va, i després d'aquesta petita "sarsuela"... postal al canto!¡























- Comparada amb la d'altres anys... és una mica fluixeta, no?¿
- Doncs l'haguessis fet tu!¡ ¬¬... homes...
I si, en Shu té raó: ja sé que és més fluixeta, però no vaig poder evitar la temptació de l'acudit XD... en Sebas-chan i l'Ulqui són una parella còmica boníssima!¡ XD jajajajaja. Doncs ja ho sabeu... que us vagi moooooooooooooolt bé aquest Nadal... i passeu-ho bé enlloc meu, que a mi em toca treballar, de festes res!¡
- Tranquil·la, que quan arribis a casa, jo hi seré esperant...
- Jujujujujuju... Duuuuuuuuuuuuulce Navidad!¡ >w<...
- ...
- Jajajajajajajajaja

En fi, Tubercletes (i Tuberclets esporàdics) aquest Nadal farà fred i sabeu per a què va molt bé el fred?¿ per al cutis!¡ I sabeu què vol dir això?¿ que amb el fred SOU I SEREU TOTS MOLT MACOS!¡ Dwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!¡
じゃね〜〜〜〜〜〜〜〜〜〜.

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!












































... sense comentaris... XD

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda