World Coslpay Summit - Saló del Manga 2010

Doncs com us vaig dir en post anterior, la WCS va apart. No es que les meves fotos siguin una meravella (i menys encara després d'haver-les passat per l'editor de fotografies.. abans eren una merda, ara ho són més XD) però que hi farem... no faig miracles. Encara. N'hi ha moltes, de debò, moltes. Intentaré agafar les que millor es veuen, ara, s'ha de tenir en compte que, durant el "make-up" de les fotos, més de dues i més de tres van acabar a la paperera de reciclatge: no hi havia manera humana (ni informàtica) de descobrir-ne els secrets!¡ Era impossible saber què s'amagava sota aquella capa negra que era la imatge... No crec que s'hagin perdut gaires futurs premis World Press Photo, per tant... Ah, si, una altra cosa, ehem, així com en les fotos anteriors anava comentant la jugada i deia "aquest és tal i l'altre Pasqual"... no espereu el mateix aquí!¡ que no coneixia la meitat dels cosplays!¡ XD... jajajaja, "Doncs quina merda de crònica faràs, no?¿", "Si, així és la vida. Per més informació, visiteu Ficomic i punt". Doncs quedeu avisats.






















Ni punyetera idea. A més, tampoc es que al foto sigui per tirar coets. Ja us ho havia dit, no?¿

















Aquesta sí. Princess Tutu... ehem, ehem... si busqueu al google per "Princess Tutu" entendreu el meu "ehem, ehem"
















 Princess Tutu amb... O_O ah, misteri!¡ Estudia metamatemàtiques per a saber-ho!¡
















Hummmm... el cas es que em sona, però no recordo el nom. Bé, tant és. Si us hi fixeu, al costat de la persona hi ha una espècie de bèstia parda... és un crustaci, com els dos aquells de "Bichos" que semblaven russos, de Disney.
















Aquesta parella anava de RG Veda, de Clamp. La de la bombolla era la Karyoubinga (buscat i trobat a la wikipèdia). L'altra és sa germana i, pel que hi diu a la wiki, es diu Karura (i és una renia, uooooooooooooooooooooh!¡)

















La parella guanyadora, Romeo X Juliet!¡ És la primera que va actuar (vull dir, va haver-hi dues parelles de RXJ) i els va quedar força bé. De fet, com que la cançó sola ja m'emociona, tant m'és qui va guanyar... sniff sniff. Siguem positius: no ens van fer spoiler, tothom sap com acaba Romeu i Julieta de Shakespeare, o no?¿ Vale, vale, ales Tres Bessones acaba, justament, al revés... però que voleu, és per nens!¡

























Si no vaig errada, aquesta parella anava de Fay i Kurogane de Tsubasa Reservoir Chronicles (i m'estalvio el comentari sobre la pronunciació d'aquest anime/manga que va fer l'inútil del presentador no una vegada, sinó quatre!¡ QUATRE!¡ grrrrrrrrrrrrrrr).

















DNAngel
 




















O potser són aquests el Fay i el Kurogane?¿ Ai, mira!¡ No sé!¡ Tant és... potser els dos...













Aquí tenim, sense dubtes per part meva, a l'Edward i Alphonse Elric!¡ Si, si, l'Al!¡ Amb armadura inclosa!¡ Molt ben feta
















Ni idea... però per la roba... algun personatge de Clamp¿?


















Aquesta parella era alguna cosa de Saint Seiya... vaja, crec. El cas es que el noi de les ales molava un pou!¡ I tenia unes banyes de dimoni dimoni... cosa que em recorda la merda de banyes que vaig portar jo quan vaig representar Els Pastorets al cole i em fa sentir vergonya... T_T























Pandora Hearts. Alice (la de negre) i Will of the Abyss (la de blanc).


























Sakura i Syaoran de Tsubasa. Pel que m'han dit, la roba que porten és d'una de les moooooooooooltes il·lustracions de Clamp, per tant, no intenteu buscar el vestit a l'anime ni tampoc al manga...





















D.Gray-Man. Són en Cross Marian (que el teniu bé, bé al post anterior) i Grave of Maria.
















Spoiler de Kingdom Hearts... crec. 

















L'altra parella que va anar de Romeo x Juliet. A la pobra noia se li va trencar l'armadura que portava i no van poder fer l'actuació completa. Llàstima.


























Utena. "Qui sap, qui sap, podria ser que...?¿"... us sona?¿ XD A veure així...
















Millor?¿ Si...















Ni idea, però la cúpula estava molt treballada, moltíssim!¡ L'Àngela, de fet, no veia el moment en que la cúpula sortís a escena ^^ jejeje


Doncs això és el que va donar de si a meva càmera. Encara espero les fotos de l'Àngela, així que no patiu, en quant les tingui, faré un segon post sobre les fotos de la WCS i ja veureu que bé es veuen les seves!¡

I així acaba l'entrada... que a aquestes hores, no estic gaire inspirada. A més, em trobo xof-xof... ja em direu que us ha semblat... i si, com sempre va ser, és i serà... SOU TOTS MOLT MACOS!¡ じゃ

Ja ns llegirem!!!! Ciao!!!!


Mira que jo no són gaire donada a professar autèntica devoció pels grups de parelles que formen els fans sobre un anime concret... però es que, amb l'Ulqui i l'Orihime no ho puc evitar!¡ >w<... m'encanta, m'encanta!¡Tinc un petit còmic, fet per un fan, sobre "Un dia normal en la seva vida"... algun dia el penjaré, que és molt bo ^^... Pobre Ulqui...

Comentaris

El Tuberclefòssil més visitat

Aires de rereguarda